با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از هنرستان کشاورزی شبانه روزی شهید بهشتی ملارد

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به همراه مدیر منطقه ملارد و رئیس اداره فنی حرفه ای، از هنرستان کشاورزی شبانه روزی شهید بهشتی منطقه ملارد به صورت سرزده بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از هنرستان کشاورزی شبانه روزی شهید بهشتی ملارد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، در این برنامه 5ساعته فولادوند از کلیه کارگاهها، فضای آموزشی، اداری و خوابگاه دانش آموزان بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از روند اجرا و انجام کار دانش آموزان در هنرستان با هنرآموزان حاضر در کارگاههای آموزشی، کادر اداری و هنرجویان خوابگاهی هنرستان کشاورزی شبانه روزی شهید بهشتی ملارد دیدار و گفتگو کرد.

فولادوند با تاکید بر اهداف آموزش هنرستان ها اظهار داشت: آموزش به همراه مهارت مهمترین هدف آموزش هنرستانها می باشد که در حال حاضر 43هزار هنرجو هنرستانها در شهرستان های استان تهران مشغول به تحصیل می باشند.

وی پیشنهاداتی در خصوص تبصره 75(آموزش همراه با تولید) مطرح کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا به بهبود کیفیت آموزش منتهی گردد.

مدیر کل در پایان اظهار داشت: 273 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش در شهرستان های استان تهران فعال است که بیشترین هنرستان را منطقه شهریار به خود اختصاص داده است و در سطح استان 4 هنرستان کشاورزی شبانه روزی در حال فعالیت است و بایستی برنامه ریزی های لازم جهت جذب دانش آموزان در مدارس کشاورزی برای سال آینده در اولویت برنامه ای آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل قرار گیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار