امام جمعه فردوس در شورای فرهنگ عمومی:

خرید کالای ایرانی در دستور کارمدیران ادارات و نهاد های شهرستان فردوس قرار گیرد

فردوس (پانا) _ امام جمعه شهرستان فردوس بر خرید کالای ایرانی در راستای تحقق عملی فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: برای حمایت از کالاهای ایرانی از ظرفیت مساجد و اصناف استفاده شود و خرید کالای ایرانی در دستور کار مدیران ادارات و نهادهای شهرستان قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
خرید کالای ایرانی در دستور کارمدیران ادارات و نهاد های شهرستان فردوس قرار گیرد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردوس در سال جدید بر خرید کالای ایرانی در راستای تحقق عملی فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

امام جمعه فردوس در این جلسه اظهار داشت: خرید کالای ایرانی باید در ادارات و نهادهای شهرستان فردوس در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برای حمایت از کالاهای ایرانی باید از ظرفیت مساجد و اصناف استفاده شود تصریح کرد: باید خرید کالای ایرانی را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و لازمه تحقق این مهم همکاری و همت تمام مسئولان و مردم است.

بابایی بیان کرد: بر اساس آیین نامه ابلاغی از استان، اعضای شورای فرهنگ عمومی باید شخصاً در جلسات شورا شرکت کنند و حضور جانشین پذیرفته نیست.

شهردار فردوس نیز در این جلسه با بیان اینکه روزهای سه شنبه هر هفته، بازار روز محصولات و تولیدات بانوان با تاکید بر تولیدات داخلی و کالای ایرانی در محل پارک بانوان فعال است افزود: بانوان با خرید از این بازار زمینه رونق بیشتر کسب و کارهای خانگی را در شهرستان فراهم آورند.

تعیین تقویم اجرایی سال جدید شورا، دعوت از کارشناسان برای بیان برخی مسائل مورد نیاز در جلسات شورا و ایجاد دبیرخانه دائمی یادواره شهدای هنرمند در کانون بسیج هنرمندان از تصمیماتی بود که به تایید اعضای شورای فرهنگ عمومی فردوس رسید.

دراین جلسه مقرر شد برای حمایت از کالاهای ایرانی از ظرفیت مساجد و اصناف استفاده شود و کمیته تخصصی فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در زیرگروه شورای فرهنگ عمومی با حضور نخبگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه تشکیل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار