استاندار کردستان: اعتماد به مردم عامل ایجاد امنیت است

سنندج(پانا) - استاندار کردستان اعتماد به مردم در همه بخش ها را عاملی اساسی در ایجاد امنیت ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: اعتماد به مردم عامل ایجاد امنیت است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه تجلیل از برگزارکنندگان جشن های نوروزی با بیان اینکه همراهی مردم در جشن های نوروزی امسال در کردستان قابل تقدیر است گفت: در برگزاری جشن های نوروزی امسال ثابت شد که اعتماد به مردم ایجاد امنیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال و برگزاری مراسم های متوالی مربوط به نوروز هیچ مشکل خاصی بوجود نیامد اضافه کرد: ما خدمتگذار مردم هستیم و حضور و حمایت مردم، مسئولان را در ارایه خدمت بیشتر دلگرم تر خواهد کرد.

مرادنیا ایجاد فضای شاد برای مردم را امری ضروری برشمرد و برگزاری مطلوب جشن های نوروزی را علاوه بر حضور مردم، پای کار بودن دستگاه های خدمات رسان و همکاری مطلوب شورای تامین استان و شهرستانها ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر این نکته که برگزاری جشن های نوروزی در استان باید سرلوحه کارها و برنامه های دیگر باشد گفت: کردستان نیازمند حمایت و همدلی بیشتر در همه بخش ها و زمینه ها است و ما باید از هر ظرفیتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

استاندار کردستان تاکید کرد: علارغم کارهای بسیار خوبی که در نوروز امسال صورت گرفت باز ضعف هایی وجود داشت که باید برای سالهای آتی برطرف شود.

مرادنیا اضافه کرد: در گزارش های واصله مسافران از نحو برخورد مردم رضایت کامل داشتند اما از ضعف زیرساخت ها و کمبود امکانات به شدت گله مند بودند.

وی به وجود مجموعه جشن ها و اعیاد گوناگون در استان نیز اشاره کرد و گفت: در استان کردستان مجموعه جشن های مذهبی نیز وجود دارد که باید برای برگزاری مطلوب آنها برنامه وجود داشته باشد.

مرادنیا اضافه کرد: برگزاری مراسمات گوناگون در استان کردستان می تواند به بخش گردشگری و ایجاد اشتغال کمک کند واین مسئله باید همواره مورد توجه مسئولان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار