هیئتهای ورزشی پایگاهی اختصاصی برای استعدایابی

کرج (پانا) - مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی باحضور در نشست هیئتهای ورزشی استان البرز گفت: گزارشات حاکی از این است که ورزش استان البرز در سالهای اخیر رشد و توسعه قابل توجهی داشته است.

کد مطلب: ۸۱۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هیئتهای ورزشی پایگاهی اختصاصی برای استعدایابی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، سید محمد شرورین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی باحضور در نشست هیئتهای ورزشی استان البرز گفت: گزارشات حاکی از این است که ورزش استان البرز در سالهای اخیر رشد و توسعه قابل توجهی داشته است.

وی با بیان این که "مسئولیت در هیئتهای ورزشی فرصتی ارزشمند برای خدمتگزاری به جامعه است" افزود: مسئولیت فرصت خدمتگزاری را برای رؤسای هیئتهای ورزشی فراهم کرده و نباید به هیچ عنوان این فرصت از دست برود.

اسبقیان خاطرنشان کرد: این که هیئتهای ورزشی با حداقل امکانات موفق به کسب دستاوردهای بزرگ می شوند به این معنا است که می توان به خوبی معنا و مفهوم مدیریت جهادی را در این عرصه درک کرد.

وی تاکید کرد: شخصا رؤسای هیئتهای ورزشی را از صبورترین و مدیرترین افراد کشور می دانم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی ادامه داد: تمام تلاش ما در راستای پیشبرد اهداف نظام در حوزه ورزش بوده و حقیقتا مدیران و دولتمردان به این مهم توجه ویژه ای دارند.

وی با بیان این که باید به جایی برسیم تا هر یک از هیئتهای ورزشی پایگاهی اختصاصی برای استعدایابی داشته باشند، گفت: اراده وزارت ورزش و جوانان بر این است که موضوع ماده 88 و واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی در جهت کمک به هیئتهای ورزشی صورت گیرد.

اسبقیان تصریح کرد: درست است که مجموعه ورزش کشور و هیئتهای ورزشی با مشکلات زیادی روبرو هستند اما مهم این است که اراده حل مشکلات در مسئولان ورزش کشور وجود داشته و به وضوح مشاهده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار