مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی :

پلی کلنیک قاین در لیست پروژه های سال97 تامین اجتماعی استان قراردارد

قاین (پانا) ـ مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت:دستور تشکیلات پلی کلنیک و اعتبارات از دکتر نوربخش گرفته شده است و زمان را نباید از دست داد و این پروژه در لیست پروژه های سال 97 ما هست ومکلف به تامین اعتبارات آن هستیم .

کد مطلب: ۸۱۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پلی کلنیک قاین در لیست پروژه های سال97 تامین اجتماعی استان قراردارد

بهمن کهن ترابی فرماندار قاین در این جلسه با بیان این که در سفر دکتر ربیعی وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین دکتر توربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی قاین که در اواخر سال گذشته به شهرستان انجام شد کلنگ پلی کلنیک تامین اجتماعی قاین به زمین زده شد .گفت:با توجه به سفر کوتاه وزیر محترم به شهرستان وبه جهت این که بتوانیم استارت کار این پلی کلنیک را بزنیم در پشت تامین اجتماعی کلنگ زنی انجام شد و جلسه ای هم که با حضور مسئولین استانی در حال حاضر گرفته شده است به جهت تعیین تکلیف زمین مذکور است.

کهن ترابی گفت: اداره امور عشایر به منظور توسعه درمانگاه تامین اجتماعی و ساخت پلی کلنیک در نظر گرفته شده و براساس توافقات اولیه راه و شهرسازی زمین مورد نیاز اداره امور عشایری را تامین کرده است .

دکترفرزاد فیروزی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی دراین جلسه اظهارکرد: براساس اعلام نیاز و اصرار مقامات شهرستان قاینات و شورای شهر قاین مبنی بر توسعه درمان رایزنی هایی از ماههاپیش درزمینه توسعه بخش درمان قاین انجام شد .

وی ادامه داد: نظر دکتر نوربخش بر توسعه درمان و صرف نظر نکردن از مرکز فعلی تامین اجتماعی قاین بود ولذا پیشنهاد پلی کلنیک برای شهرستان داده شد .

فیروزی درادامه بابیان این که پیشنهاد اولیه برای ساخت این مرکز 15 میلیارد تومان است و حداقل سالی 10 میلیاردتومان لود مالی برای گرداندن این مرکز خواهیم داشت گفت: برای ساخت این مرکز درمانی بایستی مسئولین شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت:درحال حاضر مرکز سطح 2 تامین اجتماعی در شهرستان فعال است وقبول هم داریم که فضای کافی برای خدمات دهی نیست و مردم هم از ارائه خدمات تا حدودی ناراضی هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد:دستور تشکیلات پلی کلنیک و اعتبارات از دکتر نوربخش گرفته شده است و زمان را نباید از دست داد و پروژه در لیست پروژه های سال 97 ما هست ومکلف به تامین اعتبار این پروژه در سال 97 هستیم .

سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی درادامه گفت: تمام سعی و تلاش خود را برای اجرایی شدن این پروژه به کار خواهیم برد ولذا باید اداره امور عشایر هم مشکلاتشان برطرف شود .

وی با انتقاد از این که قبل از کلنگ زنی بایستی مشکلات زمین به طور کامل حل شود گفت: این روال که اول در استان کلنگ زنی انجام می شود و بعد به دنبال حل مشکلات می روند روال درستی نیست و باید اصلاح شود

در پایان جلسه و با بررسی مدیران کل استان و معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری،مسئولین شهرستان نسبت به تعیین مکانی تا زمان ساختمان جدید امور عشایر که زمین آن تامین شده است اقدام خواهد کرد و کار ساخت پلی کلنیک شهرستان به زودی آغاز خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار