رئیس بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان: هنرمندان با خلق آثار فاخر زمینه انتقال ارزش‌های انقلاب را فراهم سازند

سنندج(پانا) - رئیس بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس با اشاره به نقش هنرمندان در انتقال ارزش‌های انقلابی،گفت: هنرمندان ما باید با خلق آثار فاخر زمینه انتقال ارزش‌های انقلاب را در جامعه فراهم سازند.

کد مطلب: ۸۱۲۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان: هنرمندان با خلق آثار فاخر زمینه انتقال ارزش‌های انقلاب را فراهم سازند

علی‌عباس داودنیا رئیس بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیدار کارکنان و هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و سازمان بسیج هنرمندان استان با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: کمک به کارهای بر زمین مانده سیاست و هدف اصلی سازمان بسیج هنرمندان است و در این زمینه با حوزه هنری و ارشاد اسلامی تعامل خوبی دارد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه 5 هزار و 400 شهید استان کردستان، گفت: در کردستان تا به امروز 6 هنرمند دارای اثر در استان شناسایی شده‌اند.
وی با اشاره به نقش هنرمندان در انتقال ارزش‌ها، تصریح کرد: هنرمندان ما باید با خلق آثار فاخر زمینه انتقال ارزش‌های انقلاب را در جامعه فراهم سازند.
رئیس بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس به تولید برخی از سریال‌های تلویزیونی و پخش آن در تعطیلات نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: تفکر منحرف داعش و حرکات ضد بشریت و ضد اسلام آنها در کشورهای مسلمان مانند سوریه با هنر هنرمندان فیلمساز ایرانی در قالب یک سریال به بهترین شیوه ممکن به مخاطب انتقال داده شد.
داوودنیا بر توجه و پیروی هنرمندان از سیاست‌های مقام معظم رهبری در خلق آثار هنری تاکید کرد و گفت: همه هنرمندان باید هنری که تولید می‌کنند در راستای منویات مقام معظم رهبری باشد و منویات رهبری را با زبان هنر به مخاطبین انتقال دهند.
وی تصریح کرد: برخی برنامه‌های مهم را در سال‌جاری در سطح استان پیش رو داریم که یکی از مهم‌ترین این برنامه‌های کنگره عظیم 5400 شهید استان است.
رئیس بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس به برگزاری اجلاسیه شهدا اقشار مختلف از جمله شهدای هنرمند قبل از این کنگره عظیم اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های هنرمندان معرفی شهدا است و باید در این راستا با تمام توان تلاش کنند.
داودنیا خاطرنشان کرد: هنرمندان باید با آثاری که تولید می‌کنند، شهدای استان و کشور را به بهترین شیوه معرفی و زمینه انتقال ارزش‌های انقلاب را به ویژه در بین قشر جوان جامعه فراهم سازند.
وی در پایان اذعان کرد: شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و ما نیز باید با پیروی از راه و منش آنها حافظ این نظام ارزشی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار