فرمانده سپاه استان البرز:

حمایت از کالای ایرانی مصداق استقلال است

کرج (پانا) - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مصداق استقلال و عزتمندی کشور در حوزه تمدن ایرانی اسلامی، رونق بخشیدن فضای کسب‌وکار، ارتقاء قدرت ملی و تثبیت عزت ملی، حمایت همه آحاد جامعه از تولیدات داخلی و بهره‌مندی از کالای ایرانی است.

کد مطلب: ۸۱۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای ایرانی مصداق استقلال است

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سردار سیدیوسف مولایی با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدات داخلی، اضافه کرد: این نام‌گذاری‌ها بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری و در راستای رفع مشکلات کشور انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه حمایت از کالای ایرانی مسئله کلیدی و مهم برای رشد اقتصادی کشور است، افزود: حمایت از تولید ملی آثار ارزشمندی داشته و می‌تواند اشتغال کشور را نیز تضمین کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مصداق استقلال و عزتمندی کشور در حوزه تمدن ایرانی اسلامی، حمایت همه آحاد جامعه از تولیدات داخلی و بهره‌مندی از کالای ایرانی است.

سردار مولایی گفت: بحث حمایت از کالای ایرانی اهمیت ویژه‌ای در ثبات رونق اقتصادی، معیشت و دغدغه اشتغال در کشور دارد و این نام‌گذاری با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب‌شده است.

وی به مزایای خرید از کالاهای ایرانی تأکید کرد و افزود: رونق بخشیدن فضای کسب‌وکار، ارتقاء قدرت ملی، تثبیت عزت ملی، جلوگیری از بیکاری جوانان و کارگران است. تولید ملی و حمایت از کارآفرین یا هر شخصی که بتواند کمکی به تولید ملی انجام دهد باید در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: اقتصاد مقاومتی نیازمند هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مدون کوتاه‌مدت و بلندمدت دقیق بوده که نقش مسئولین را در تحقق این مهم را به‌خوبی نشان ‌می‌دهد البته که این حمایت باید از کوچک‌ترین خریدار تا واردکنندگان کالاهای خارجی به کشور موردتوجه قرار گیرد زیرابه گفته بسیاری از کارشناسان مهم‌ترین عامل اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی حمایت نکردن از تولید داخلی و واردات بی‌رویه کالاهای خارجی بوده است.

سردار مولایی درباره ضرورت پرداختن به شعار سال در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مسئولین باید بیشتر در حمایت از کالای ایرانی میدان‌داری کنند. حضور پررنگ مسئولین منجر به فرهنگ‌سازی در بین مردم می‌شود. صرف سخنرانی، شعار سال محقق نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: تنها تعصب داشتن به کالای ایرانی کافی نیست، بلکه تولیدکنندگان باید کیفیت را بالا ببرند تا به سطحی که مردم انتظار دارند، دست‌یابیم. کالای ایرانی باید بتواند با کالای خارجی رقابت کند.

فرمانده سپاه استان البرز مصرف کالای داخلی و پرهیز از مصرف کالاهای خارجی را از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تمام آحاد مردم باید توجه کنند که مقام معظم رهبری شعار امسال هم با موضوع اقتصادی و اتکا به جوانان داخل کشور نام‌گذاری کرده‌اند، مردم، بسیجیان، پاسداران و رزمندگان باید با خرید کالای ایرانی به فرمایشات معظم له لبیک بگوییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار