خودباوری رمز موفقیت در تولید و حمایت از کالای داخلی است

رشت (پانا) - رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: خودباوری و اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» رمز موفقیت در تولید و حمایت از کالای داخلی است.

کد مطلب: ۸۱۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خودباوری رمز موفقیت در تولید و حمایت از کالای داخلی است

سعید صادقی در اولین دیدار با کارکنان و مدیران حوزه ستادی دانشگاه در سال 97 و با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: خودباوری و اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» رمز موفقیت در تولید و حمایت از کالای داخلی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور به عنوان یک سازمان علمی و فرهنگی با توجه به گستردگی در اقصی نقاط کشور، باید از اتمامی ظرفیت‌ها و امکانات علمی خود برای به ظهور و ثمر نشاندن پیام ولی امر مسلمین گام بردارد که در نهایت اهتمام و توجه همگانی به فرموده معظم له سبب شکوفایی و آبادانی بیش از پیش کشور اسلامی را بهمراه خواهد داشت.

رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان با تاکید بر حمایت همگانی از کالای ایرانی گفت: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در خانواده‌ها و کشور نهادینه شود زیرا این عمل سبب حمایت از تولید کننده ایرانی و حمایت از اقتصاد ایرانی است و از این منظر و به فرموده مقام معظم رهبری همه آحاد جامعه از مسئولان گرفته تا مردم عادی مخاطب اصلی این پیام هستیم.

صادقی به همه مراکز و واحدهای دانشگاهی استان نیز توصیه اکید به حمایت از کالای ایرانی در سال جدید کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ملی همه افراد جامعه است که در راستای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده تلاش کنیم و در این راستا دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در این زمینه باید سهم خود را ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار