دبیر ستاد نوروزی اداره کل حمل و نقل سمنان خبر داد:

اعزام ۵۸ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سمنان (پانا) - دبیر ستاد اسکان نوروزی اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان گفت: ۵۸ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور از استان سمنان اقدام کردند.

کد مطلب: ۸۱۱۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۵۸ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور

غلامرضا طحان دبیر ستاد اسکان نوروزی اداره کل حمل و نقل پایانه های استان سمنان، با اشاره به اینکه ۵۸ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور از استان سمنان اقدام کردند، اظهارداشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور یک حرکت فرهنگی قابل‌تقدیر است.

وی افزود: جلسه‌ها و کلاس‌ های توجیهی ویژه رانندگان، قبل از اعزام به ‌منظور رفع معایب و مشکلات و بیان نکات ایمنی و ارائه بهترین خدمات به زائران و مردم با همکاری پلیس ‌راه برگزار شده است.

دبیر ستاد نوروزی اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌ های استان سمنان با بیان این که هماهنگی ‌های به عمل ‌آمده با اصناف حمل ‌و نقل مسافر استان، توجه و جدیت در رعایت نکات ایمنی و مسئولیت‌ پذیری شرکت‌های حمل ‌و نقل و رانندگان در اعزام به ‌موقع مورد تأکید بوده است، خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌ های اجرایی مرتبط در برگزاری هر چه ‌بهتر این اعزام‌ ها انجام‌شده است.

طحان اهداف اعزام این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با جان‌فشانی‌های شهدا معرفی کرد و گفت: در این میان، شاغلان بخش‌های حمل‌ و نقل جاده ‌ای با روحیه جهادی تمامی سعی خود را در پاسداشت رشادت‌ها و حفظ حرمت خون شهیدان بکار می ‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار