حبیبی: ولیعهد عربستان به زودی گوشمالی مهمی خواهد چشید

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به اظهارات بن سلمان گفت: به زودی گوشمالی مهمی ولیعهد عربستان خواهد چشید که دیگر از این حرف‌های تهدیدآمیز نزند.

کد مطلب: ۸۱۱۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حبیبی: ولیعهد عربستان به زودی گوشمالی مهمی خواهد چشید

به گزارش حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه به ویژه در غزه گفت: رژیم صهیونیستی در سایه سکوت سازمان ملل همچنان به کشتار خود در سرزمین‌های اشغالی و نیز غزه ادامه می‌دهد. صدها نفر را طی چند روز گذشته به خاک و خون کشیده است. متأسفانه رژیم سعودی از این کشتار حمایت کرده است و هر روز در دفاع از رژیم صهیونیستی حرف تازه‌ای می‌زند. امروز عربستان آنچه که قبلا سعی در پنهان ماندن آن داشت را به صورت آشکار بیان می‌کند.

حبیبی با اشاره به پاسخ نامه اسماعیل هنیه از سوی رهبرانقلاب تاکید کرد: همانطور که رهبرانقلاب فرمودند ملت ایران خود را موظف به حمایت از ملت فلسطین در هر شکلی و هر نوعی می‌داند.

وی همچنین با اشاره به اجلاس آنکارا گفت: نشست ایران، ترکیه و روسیه در مورد تحولات منطقه به ویژه سوریه نشان می‌دهد دیگر آمریکا کاره‌ای در منطقه نیست و بزودی باید بساط نظامی خود را جمع کند و از منطقه برود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحرکات خوب رزمندگان یمنی تصریح کرد: یمن با حملات موشکی به مراکز نظامی و نفتی عربستان صفحه جدیدی از مبارزه علیه قارون‌های منطقه گشوده است. سامانه‌های موشکی آمریکایی نتوانسته است جلوی این حملات را بگیرد. تازه سعودی‌ها فهمیده‌اند چقدر کلاه سرشان رفته و به جای تجهیزات نظامی اسباب بازی تحویل گرفته‌اند.

حبیبی با اشاره به تهدیدهای بن سلمان گفت: به زودی گوشمالی مهمی ولیعهد عربستان خواهد چشید که دیگر از این حرف‌های تهدید‌آمیز نزند. ملت غیور عربستان او را به جایی می‌فرستد که صدام فرستاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار