معلم انسان ساز است و تکریم او تکریم و تعظیم در برابر علم است

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کاشمر در جلسه ستاد برگزاری هفته مقام معلم ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم انسان ساز است و تکریم او تکریم و تعظیم در برابر علم است.

کد مطلب: ۸۱۱۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم انسان ساز است و تکریم او تکریم و تعظیم در برابر علم است

در آستانه فرا رسیدن هفته مقام معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمین و همکاران فرهنگی، جلسه ای با حضور علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش تشکیل شد.

در ابتدای جلسه مدیر آموزش و پرورش گفت: جلسه با محوریت برنامه ریزی و هماهنگی هر چه بهتر مراسم گرامیداشت هفته معلم است پس لازم است که برنامه های این ایام بصورت دقیق اجرایی شود.

علی طاهریان ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم انسان ساز است و تکریم او تکریم و تعظیم در برابر علم است.

وی تکریم از معلمان را یک وظیفه عمومی عنوان کرد و گفت: نقش تعلیم و تربیت نسل های آینده جامعه را این قشر فرهیخته بعهده دارند و این وظیفه سنگینی است که باید ارج نهاده شود.

طاهریان اضافه کرد: گرامیداشت و پاسداشت مقام و منزلت معلم نیست بلکه گرامیداشت علم و دانش و معرفت است که وظیفه تک تک آحاد جامعه بویژه ما مسئولین ستادی می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: به پاس گرامیداشت مقام معلم باید در هفته معلم با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع از مقام معلم تکریم شود.

لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص مکان وزمان،اجرای مراسم و برنامه های تکریم و تجلیل از معلمان و مشارکت گروهها ونهادهای مختلف در مراسم ، هماهنگی با نهادها و سایر ادارات جهت اجرای برنامه تکریم از مقام معلم ، بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار