ساغلام: باید سپاهان را ببریم/ نیاز به حضور و حمایت هواداران تیم تراکتورسازی داریم

تبریز (پانا)- سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازی مقابل سپاهان برای تیم تراکتورسازی حیاتی است و از تماشاگران این تیم می‌خواهم با حضور در ورزشگاه از تیم خود حمایت کنند.

کد مطلب: ۸۱۱۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ساغلام: باید سپاهان را ببریم/ نیاز به حضور و حمایت هواداران تیم تراکتورسازی داریم

ارطغرول ساغلام سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: دوره پرفشاری را در حال طی کردن هستیم و بعد از نوروز روزهای پرفشاری داشته و سال جدید را خوب شروع نکردیم.

وی افزود: دوره اول حضورم تیم خوب بازی کرده و بازیکنان بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشته و هواداران رضایت داشتند، اما دوره دوم که بعد از سال جدید است، خوب نبودیم که دلایل زیادی دارد که نمی‌خواهم وارد آن شوم.

ساغلام گفت: بازی با تیم سپاهان برای ما اهمیت زیادی دارد و تلاش می‌کنیم از رده پایین جدول بالا رویم و با ‌تیم سپاهانی بازی داریم که در جدول پایین‌تر از ما قرار دارد و این بازی خانگی برای ما خیلی مهم است و باید این دیدار را ببریم و بتوانیم در 3 هفته باقیمانده نتایج مدنظر را گرفته و از پایین جدول نگرانی نداشته باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز صریح کرد: حریف هم شرایط ما را دارد و تلاش می‌کند که خود را در جدول رده‌بندی بالا بکشد.

وی در مورد ترکیب تیمش گفت: رضا شربتی و احسان پهلوان مصدومان تیم هستند و شرایط شربتی بهتر بوده و به بازی فردا می‌رسد، اما در مورد پهلوان امروز وضعیت نهایی‌اش مشخص می‌شود.

ساغلام تصریح کرد: از طرفداران تیم تراکتورسازی می‌خواهم فردا در ورزشگاه حضور یافته و تیم را تشویق کنند و با حضور آنها می‌توانیم یک برد خوب به دست آوریم و فقط تیم تراکتورسازی و بازیکنان تیم را تشویق کنند و از ورود به سایر مسائل حاشیه‌ای تیم پرهیز کنند و ‌فقط و فقط از تیم تراکتورسازی حمایت کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: یک سری مشکلاتی داریم، اما از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که مشکلات را به زمین و مسابقه نکشانده و تمرکز خود را به بازی تیم کردند و مشکلات موجود را به بیرون درز نداده و تحمل کردند و باید عنوان کنم که مدیر عامل و سایر مسوولان تیم نهایت تلاش خود را می‌کنند که مشکلات تیم را مرتفع کنند.

وی افزود: صادقانه عنوان می‌کنم که تبریز و مردمش را خیلی دوست دارم و برای ادامه حضورم در تبریز علاقمند هستم، اما الان تمرکزم به تیم تراکتورسازی در بازی با سپاهان است و هنوز وقت داریم که به ادامه همکاری فکر کنیم.

ساغلام افزود: در بازی مقابل تیم الاهلی عربستان در نیمه نخست کاملاً بر حریف برتری داشته و حتی یک پنالتی هم از دست دادیم و حریف در اولین حمله خود در نیمه دوم به گل دست یافت و باید بگویم ما 13 الی 14 بازیکن در هر بازی داریم که شرایط حضور در مسابقه را داشته و با این محدودیت‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر حضور یافته و گاهاً هر 3 روز یک مسابقه داشتیم و فشار روی بعضی بازیکنان ما زیاد بود و فرصت استراحت برای آنان فراهم نبوده است.

در هفته بیست‌ و‌ هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز عصر امروز میزبان تیم سپاهان اصفهان است. این بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار