حمله وینفرد شفر به علیرضا منصوریان و دستیارانش: شاید اگر من نمی‌آمدم استقلال به دسته پایین‌تر می‌رفت

تهران (پانا) – سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان از شرایط این تیم پیش از حضورش انتقاد کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حمله وینفرد شفر به علیرضا منصوریان و دستیارانش: شاید اگر من نمی‌آمدم استقلال به دسته پایین‌تر می‌رفت

شاید روزهای فاجعه‌بار استقلال در هفته‌های اول لیگ برتر که این تیم در انتهای جدول دست و پا می‌زد تا سالهای سال شاید از یاد هواداران این تیم نرود. اما آمدن وینفرد شفر آلمانی به استقلال روزهای بد را از این تیم جدا کرد و حالا در شرایطی که چهار هفته به پایان لیگ برتر مانده استقلال در کورس نایب قهرمانی لیگ برتر قرار دارد، در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین گروه شده و به فینال جام حذفی رسیده است.

وینفرد شفر از زمانی که نتایج این تیم به روند خوب برگشته چندباری به طور غیر مستقیم علیرضا منصوریان سرمربی سابقه استقلال را با حملات و انتقادهای خود مواجه کرده و اینبار در آستانه دیدار مقابل سیاه جامگان در تهران، یکبار دیگر سرمربی سابق را مورد انتقاد قرار داد و درباره دستیارهای منصوریان اظهار نظر کرد.

سرمربی این روزهای استقلال وقتی با سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال تغییر در دستیارانش مواجه شد به گذشته این تیم فلش بک زد و به هواداران و مدیران استقلال یادآور شد که تیم‌شان را از کجا به کجا رسانده است: «قبل از اینکه من بیایم شاید تعداد دستیاران کادر فنی بیشتر از الان بود و حتی گرانتر و شاید اگر من نمی‌آمدم استقلال به دسته پایین‌تر هم می‌رفت . منن می‌خواهم در اینجا در مورد دستمزد مربی بدنساز قبل استقلال صحبت کنم که رقم آن از رقم دستمزد دستیاران فعلی من بیشتر بود، اگر چه تیم هم مشکل بدنی داشت»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار