سرپرست اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی خبر داد :

فیلم " به وقت شام " بیشترین میزان فروش نوروز امسال را در سینماهای بیرجند و قاین به خود اختصاص داد

بیرجند (پانا) ـ سرپرست اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی خبر داد :فیلم " به وقت شام " بیشترین میزان فروش نوروز امسال را در سینماهای بیرجند و قاین به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۸۱۰۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فیلم " به وقت شام " بیشترین میزان فروش نوروز امسال را در سینماهای بیرجند و قاین به خود اختصاص داد

حمید غلامی سرپرست اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: فیلم "به وقت شام" با فروش بیش از 25 میلیون و 809 هزار تومان و با سه هزار و 950 تماشاچی پرفروشترین فیلم اکران شده و پس از آن فیلم "مصادره " با 14 میلیون و 918 هزار تومان و با دو هزار و 334 تماشاچی بیشترین فروش را به خود اختصاص داد.


غلامی مجموع فروش فیلمهای اکران شده در 7 سینمای استان شامل سینماهای بیرجند، طبس، قاین، سرایان، فردوس و نهبندان را 59 میلیون و 899 هزار تومان عنوان کرد و افزود: تعداد ده هزار و 90 نفر هم فیلمهای اکران شده را تماشا کردند.

وی گفت: فیلم " لاتاری" با 10 میلیون و 909 هزار تومان و با دو هزار و 35 نفر تماشاچی، "فیلشاه" با بیش از 4 میلیون و 476 هزار تومان با 686 نفر تماشاچی و " لونه زنبور" با 3 میلیون و 786 هزار تومان و با 785 نفر تماشاچی در جایگاههای بعدی فروش قرار دارند.


سرپرست اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه اکران فیلمها تا پایان فروردین ادامه دارد گفت: افرادی که تمایل به دیدن این فیلمها دارند می توانند برای تهیه بلیط فیلمهای سینما بهمن به سایت www.cinematicket.org و برای بلیطهای فیلمهای نوروزی سینما فردوسی فقط حضوری مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار