کسب رتبه اول کشور برای 4 سال پیاپی از موفقیت های چشمگیر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل البرز

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز  با بیان این که استان البرز در حوزه فرهنگی و جوانان سرآمد کشور است عنوان کرد: کسب رتبه اول کشور برای 4 سال پیاپی از موفقیت های چشمگیر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و البته نشان دهنده توان و ظرفیت بالای استان البرز در این حوزه است.

کد مطلب: ۸۱۰۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشور برای 4 سال پیاپی از موفقیت های چشمگیر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز درکرج، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که استان البرز در حوزه فرهنگی و جوانان سرآمد کشور است عنوان کرد: کسب رتبه اول کشور برای 4 سال پیاپی از موفقیت های چشمگیر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و البته نشان دهنده توان و ظرفیت بالای استان البرز در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی استان البرز با 171 سمن فعال که از این میان 135 سمن به طور کامل مجوز رسمی خود را دریافت و ثبت کرده اند، دارای بیشترین تعداد سازمانهای مردم نهاد در سطح کشور است.

غفرانی به توسعه کمی سمن ها در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: در سال 96 و با توجه به ابلاغ وزارت ورزش و جوانان هر کدام از استانها موظف شده بودند که 26 سمن فعال به ثبت رسانده و راه اندازی کنند که اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با ثبت 27 سمن در این خصوص با عملکردی فوق العاده به تحقق 104 درصدی توسعه کمی سازمانهای مردم نهاد دست یافت.

وی با اشاره به مشارکت سازمانهای مردم نهاد در عرصه های مختلف استان البرز تصریح کرد: بر اساس جمعیت جوان و پیش بینی های صورت گرفته استان البرز می بایست تا سال 1400 دارای 130 سازمان مردم نهاد می شد که با توجه به عملکرد بی نظیر در این حوزه هم اکنون با ثبت 135 سمن نه تنها از هم اکنون به این مهم دست یافتیم بلکه می توان گفت 4 سال از برنامه های کلان این حوزه نیز جلوتر هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار