شهردار منطقه ۲۰:

جمع آوری یک تن پسماند خشک در روز طبیعت از پارک های شهرری

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 از فعالیت شبانه روزی عوامل مدیریت شهری برای نظافت بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی این منطقه در سیزدهمین روز فروردین خبر داد و گفت: با مشارکت شهروندان، یک تن پسماند خشک در روز طبیعت جمع آوری شد.

کد مطلب: ۸۱۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری یک تن پسماند خشک در روز طبیعت از پارک های شهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سید احمد صفوی ضمن بیان این مطلب گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در روز طبیعت، تمامی 177 بوستان منطقه 20 برای بهره مندی آنها از قبل آماده سازی شده بود.

صفوی با اشاره به اینکه بازپیرایی و تامین ایمنی بوستان ها در طرح استقبال از نوروز همزمان با فصل درختکاری انجام شده بود، افزود: پاکسازی نمازخانه ها، آلاچیق ها و بررسی سیستم های پخش اذان، استقرار تانکر های ویژه آبرسانی و لحاظ تمهیدات ویژه برای برقراری نماز جماعت در بوستان ها از اقدامات ویژه روز طبیعت بود که با فعالیت شبانه روزی عوامل امورشهری انجام شد.

وی به پیش بینی تمهیدات ویژه برای جمع آوری سبزه و ماهی در بوستان های بزرگ منطقه 20 اشاره کرد و گفت: با آگاه سازی های فرهنگی، شهروندان در تفکیک پسماند از مدیریت شهری سبقت گرفته اند و برای سهولت دسترسی شهروندان، مخازن ویژه در نقاط مهم بوستان ها و فضاهای سبز تعبیه و همزمان با روز طبیعت نیز کیسه های ویژه در بین شهروندان توزیع شد.

صفوی به آماده باش عوامل مدیریت شهری در روز طبیعت به منظور خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و افزود: بوستان های منطقه بیست، 524 چشمه سرویس بهداشتی دارد که با بازدید های مستمر کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته اند.

وی رفع نقص های احتمالی از شبکه های آبرسانی و آبخوری ها، مبلمان شهری، علائم هشداردهنده، سیستم های روشنایی، معابر بوستانی و وسایل بازی و بدنسازی نیز از دیگر اقدامات برشمرد.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار