معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: نتایج مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی اعلام شد

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از اعلام نتایج مرحله اول المپیاد های علمی دانش آموزان خبر داد و گفت : 96 نفر از دانش آموزان استان در رشته های مختلف به مرحله دوم این مسابقات راه یافته اند .

کد مطلب: ۸۱۰۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: نتایج مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی اعلام شد

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 73 نفر از دانش آموزان استان موفق به راه یابی به مرحله دوم المپیاد شدند از رشد تعداد دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم مسابقات خبر داد و گفت : در سال تحصیلی جاری تعداد 96 نفر از دانش آموزان موفق شدند به مرحله دوم مسابقات راه یابند .

نامدار افزود : در رشته زیست شناسی 34 نفر ، در رشته ریاضی 17 نفر ، در رشته شیمی 13 نفر ، در رشته کامپیوتر 10 نفر ، در رشته سلول های بنیادی 9 نفر ، در رشته ادبی 6 نفر ، در رشته نجوم و اختر فیزیک 4 نفر ، در رشته فیزیک 4 نفر و در مجموع 96 نفر از دانش آموزان استان موفق شدند به مرحله دوم مسابقات راه یابند .

مهدی نامدار در ادامه با بیان اینکه در میان شاخص های عملکردی اولویت دارحوزه معاونت آموزش متوسطه استان ، تقویت حلقه های کیفیت بخشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، نتایج المپیادهای علمی را یکی از نشانه های مهمّ کیفیت آموزشـی عنوان کرد .

وی با تشکر و تقدیر ویژه از تشـریک مساعی و اهتمام کلیه عوامل اجرایی و آموزشـی نواحی و شهرستان هایی که باعنایت ویژه به این مهمّ و با برنامه ریزی و اقدام مناسب ، موجبات رشد قابل توجه استان را در این مرحله فراهم نموده اند؛ اظهار داشت : با توجه به اعلام نتایج مرحله اول المپیادهای علمی سال تحصیلی 96/97 و مقایسه آن با سال گذشته شاهد رشد آمار پذیرفته شدگان هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به زمان برگزاری مرحله دوم مسابقات نیز اشاره کرد و گفت : تاریخ ،محل ،شرایط وضوابط برگزاری مرحله دوم المپیادهای علمی متعاقبًا اعلام خواهدشد.

وی در پایان به برنامه های استان برای آماده سازی دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم مسابقات اشاره کرد و گفت : از 15 لغایت 17 فروردین ماه 97 اردوی آمادگی برای 96 نفر از دانش آموزان در سنندج برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار