با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام شد:

معارفه معاون ،پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد(پانا) - با حکم مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی معاون پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۱۰۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معارفه معاون ،پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه معارفه "حمیدرضا کفشکنان " به عنوان معاون ،پژوهش ،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی عنوان کرد:بحث نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان به جهت گستردگی حجم و وسعت و پراکندگی بحث مهمی است به ویژه در سال تحصیلی آینده با توجه به استقرار پایه دوازدهم و نیاز ویژه به نیروی انسانی در مقطع دوم متوسطه باید تدابیری همچون استفاده از تدریس مدیران و معاونین،توسعه مدارس غیر انتفاعی و بسته های حمایتی اجازه ندهیم در سال تحصیلی آینده کلاسی بی معلم باقی بماند.

کفشکنان، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نیروی انسانی مهم ترین رکن تحول و پویایی هر سازمانی است چراکه در پیشرفته ترین ساختارها سرمایه های انسانی حرف اول و آخر را می زند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم کارها را به سمت و سویی پیش ببریم که که ضمن حرکت در چهارچوب قوانین و تقلیل خطاها بهره وری را تا حد ممکن افزایش دهیم.

قابل ذکر است در این جلسه از زحمات محمود شفق در معاونت پژوهش و برنامه ریزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار