دیدار نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش با مدیران مدارس پیربکران

پیربکران/اصفهان (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران از مدیران مدارس درخواست کرد با مطالعه دقیق شیوه نامه ها و پاسخ به موقع به آنها گامی مطلوب جهت رشد و بالندگی همکاران بردارند و با اجرای صحیح آنها جهت ایجاد انگیزه در بین همکاران تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۱۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی رئیس اداره آموزش و پرورش با مدیران مدارس پیربکران

جلسه دیدار نوروزی مدیر آموزش و پرورش پیربکران با مدیران سه دوره تحصیلی در سالن اجتماعات معلم برگزار شد. رئیس اداره در این دیدار ضمن تبریک سال نو، از عملکرد مدیران در سال گذشته در کسب رتبه های متعدد منطقه و در دیگر زمینه ها تشکر کرد.

وی در ادامه به شیوه نامه های ارسال شده از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان اعم از شیوه نامه های تکریم مقام معلم، جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و ارزشیابی جدید همکاران اشاره کرد و گفت: از شما مدیران مدارس درخواست می شود با مطالعه دقیق شیوه نامه ها و پاسخ به موقع به آنها گامی مطلوب جهت رشد و بالندگی همکاران بردارید و با اجرای صحیح آنها جهت ایجاد انگیزه در بین همکاران تلاش کنید.

وی به ساماندهی نیروی انسانی و تعداد بازنشستگان در سال جاری اشاره کرد و با توجه به تغییر نظام آموزشی و استقرار پایه دوازدهم این امر را در سال تحصیلی جاری بسیار مهم و پر اهمیت اعلام کرد.

در پایان رئیس اداره همکاری و مساعدت مدیران مدارس دربررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش منطقه را مؤثر اعلام کرد و از آنان درخواست کرد توجه خاص به ماه های پایانی سال تحصیلی جهت به ثمر رساندن نتایج مطلوب آموزشی و پرورشی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار