دانش آموزان کاشمر نمادهای نوروزی شهر را طراحی و اجرا کردند

کاشمر(پانا) - شهردار کاشمر و اعضای شورای اسلامی از روند اجرایی اقدامات در حال انجام هنرجویان برای نمادهای شهری نوروزی در هنرستان فنی حرفه ای رازی بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۱۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان کاشمر نمادهای نوروزی شهر را طراحی و اجرا کردند

شهردار٬معاونین اداره آموزش و پرورش و اعضای شورای اسلامی کاشمر در جریان مراحل اجرایی نمادهای شهری در سطح شهر کاشمر که توسط دانش آموزان رشته ی گرافیک هنرستان فنی حرفه ای رازی در نوروز اجرا شده بود، قرار گرفته و از این دانش آموزان قدردانی کردند.

گل محمدی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرروش در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت:به علت مدیریت شهری و زیبا سازی شهر برای استقبال از نوروز٬بحث المان های شهری دارای اهمیت است و امسال با فراهم کردن حضور هنرمندان شهر ۱۰ اثر انتخاب و اجرا شده است که ۳ اثر از هنرستان رازی است.
و مدیریت شهری برای اولین بار تعامل و نگاه ویژه ای با آموزش و‌پرورش و هنرستان رازی داشته است که قابل تقدیر میباشد.

به گفته گل محمدی: ۱۷۷ اثر توسط هنرمندان و مجسمه سازان ارائه شده که از این میان ۱۳۰ اثر به مرحله مقدماتی راه پیدا کرد و در آخر تعداد۱۰ اثر انتخاب شده که ۳ اثر آن مربوط به هنرستان رازی میباشد٬و به زودی نصب و اجرای آن در سطح شهر دیده خواهد شد.

در ادامه سلیمانی شهردار کاشمر در گفت‌وگو با دانش آموزان گرافیک این هنرستان گفت: خرسند و خوشحالیم که در خدمت هنرمندان شهرمان هستیم و پیوندمان با آموزش‌ و پرورش تقویت شده است.
و چه خوب که هر موقع از کنار اثر گذر کنید تأثیر مثبتی خواهید گرفت.
ما نیز دنبال تقویت این فرآیند هستیم ٬این قدم بزرگ و قابل ستایش در سایه ی همدلی با روحیه ی پر ذوق و با سلیقه ی دانش آموزان مستعد و کوشا است که خودباوری و اعتماد به نفسشان را افزایش خواهد داد.

سلیمانی تصریح کرد: این اثر که نمادی از هویت بومی از تونل گنجی شهرمان میباشد در هر کجا که نصب شود به آن مکان هویت خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار