وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: معرفی هفتگی محصولات با کیفیت ایرانی  در برنامه های سال 97

شیراز(پانا) -  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: این وزارتخانه امسال هر هفته یک محصول تولید داخل که از کیفیت بالا و قدرت رقابت در عرصه جهانی برخوردار است را معرفی می کند.

کد مطلب: ۸۰۹۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: معرفی هفتگی محصولات با کیفیت ایرانی  در برنامه های سال 97

محمد جواد آذری جهرمی دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات ارتباطاتی منطقه سیمکان شهرستان جهرم، این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در راستای فرهنگ سازی و تبلیغ کالای ایرانی دانست.

این عضو کابینه گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین یک بسته سیاستگذاری حوزه ارتباطات در هفت بند را با هدف حمایت از کالای ایرانی در حوزه تخصصی این وزارتخانه به کمیسیون اجتماعی دولت ارائه کرده است .

آذری جهرمی افزود: امید است که این بسته تا اردیبهشت ماه امسال به تصویب هیات دولت برسد تا به موجب آن، مشکلات کسب و کارهای متکی بر فناوری اطلاعات در حوزه ثبت، تامین منابع مالی، بیمه و مالیات رفع شود .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره دیدگاه این وزارتخانه در زمینه پیام رسان های داخلی نیز گفت: اگر در حوزه فرهنگ مجازی کالای خوب تولید شود وسه خصلت کیفیت، قیمت مناسب وامنیت را تضمین کند، بدون شک مردم استفاده خواهند کرد و ما تلاش می کنیم این ویژگی ها را توسعه دهیم؛ در این زمینه باید توجه داشت که ایجاد و حفظ اعتماد شبکه های اجتماعی اصلی بسیار مهم محسوب می شود .

وی ادامه داد: امروز دشمنان سرمایه گذاری سنگینی برای از بین بردن اعتماد انجام دادند که همه باید تلاش کنیم اعتماد وامنیت را در مردم بالا ببریم .

آذری جهرمی در این نشست همچنین نوید داد که مشکلات ارتباطی و مخابراتی مردم بخش سیمکان شهرستان جهرم تا پایان امسال به طور کامل رفع شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار