دیدار دوستانه ملی؛ لاله‌های نارنجی راه عبور از پرتغال را به ایران آموزش دادند

تهران (پانا) – تیم ملی هلند با نمایش خیره کننده پرتغال را شکست داد تا نشان دهد جای خالی این تیم در جام جهانی احساس خواهد شد.   

کد مطلب: ۸۰۹۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ لاله‌های نارنجی راه عبور از پرتغال را به ایران آموزش دادند

تیم ملی پرتغال که در اردوی ماه مارس خود به سر می‌برد پس از اینکه به سختی و با درخشش کریستیانو رونالدو 2 بر یک مصر را شکست داد در دومین دیدار دوستانه خود در شهر جنوا ایتالیا به مصاف تیم ملی هلند یکی از بزرگترین غایب‌های جام جهانی رفت و با نتیجه‌ای غیر قابل تصور مغلوب این تیم شد.

هلند در همان نیمه اول طوفان خود را آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 11 توسط ممفیس دپای به گل رسید. پرتغال که در تلاش برای جبران بود در دقیقه 32 توسط بابل گل دوم را دریافت کرد و در دقیقه دوم از وقت اضافه نیمه اول گل سوم را هم دریافت کرد تا شکستی غیرمنتظره پیش روی پرتغال رقیب ایران در جام جهانی باشد.

نیمه دوم هلند رو به فوتبال کاملا تدافعی آورد و پرتغال ده بار روی دروازه این تیم موقعیت گل ایجاد کرد اما در گلزنی ناکام ماند و بازی با نتیجه 3 بر صفر تمام شد تا هلند پس از 27 سال پرتغال را شکست دهد و راه‌های گلزنی به این تیم را به شاگردان کارلوس کی‌روش آموزش دهد.

پیش از این بازی و در سایر مسابقات ملی دوستانه بلغارستان با گل دقیقه 94 مدافع پیش تاخته خود 2 بر یک قزاقستان را شکست داد و دومین برد مشابه خود مقابل این تیم در دومین بازی تاریخ دیدارهای دو تیم را بدست آورد.

فنلاند در دیداری پرگل 5 بر صفر مالت را شکست داد و به چهارمین برد متوالی خود مقابل این تیم دست یافت. با این نتیجه مالت چهارمین شکست متوالی خود در ماه‌های اخیر را پذیرفت و تعداد بازی‌های بدون برد این تیم به عدد 8 رسید.

نروژ هم که سه روز پیش 4 بر یک استرالیا را شکست داده بود در خانه آلبانی به پیروزی یک بر صفر رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار