معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

کیفیت مطلوب و کاهش هزینه های سفر شعار همکاران ما در عرصه اسکان فرهنگیان است

شهرری (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پروش به همراه هیئت همراه از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان ری بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت مطلوب و کاهش هزینه های سفر شعار همکاران ما در عرصه اسکان فرهنگیان است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، علی اللهیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به همراه هیئتی از وزارت مذکور با هدف نظارت برکیفیت و سنجش وضعیت اسکان فرهنگیان درشهرستان ری از ستاد و مراکز دائم وموقت اسکان فرهنگیان در این شهرستان بازدید کرد.

اللهیار در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از کیفیت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در این اماکن گفت: ابتکار دست اندرکاران مدیریت مراکز اسکان فرهنگیان در ناحیه یک شهرری در تبدیل برخی از این اماکن به اقامتگاه های دائمی، کمک قابل توجهی به ایجاد کیفیت در این مراکز کرده و این موضوع باعث ایجاد رضایت در مخاطبین ساکن در این مراکز شده است.

وی توجه به تقویت زیر ساخت و برنامه ریزی برای بهبود کیفیت این مراکز را یکی از نکات درخور توجهی دانست که دست اندر کاران حوزه اسکان در سطح شهرستان می بایستی به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

اللهیار هدف از تلاش تمام دست اندرکاران اداره مراکز اسکان را ایجاد کیفیت رضایت بخش به همراه کاهش هزینه های سفر دانست و گفت: کیفیت مطلوب به همراه کاهش هزینه های سفر، شعار همکاران ما در عرصه اسکان فرهنگیان است.

شایان ذکر است، گودرز کریمی مدیر کل تعاون و پشتیبانی و اکبر حاجی لو معاون مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به همراه جمعی از مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از جمله مسئولینی بودند که در این بازدید حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار