رییس شورای شهر اسلامشهرگفت:

افزایش بیست و یک درصدی بودجه شهرداری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-رییس شورای شهر اسلامشهر از تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری شهرستان و افزایش ۲۱ درصدی آن خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۸۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش بیست و یک درصدی بودجه شهرداری اسلامشهر

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،علیرضا مهرپویان طارانی ازتصویب بودجه سال 97 شهرداری اسلامشهر و ارسال آن به هیأت تطبیق مصوبات خبر داد و در این رابطه اظهار داشت: بودجه سال آتی با افزایش بیست و یک درصدی می تواند زمینه را برای اجرای بسیاری از طرح ها و پروژه های زیرساختی فراهم کند .

وی در ادامه افزود: بودجه سال آتی نسبت به بودجه سال ۱۳۹۶ افزایشی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دارد و یکی از بودجه های عملیاتی مؤثر خواهد بود که می تواند تأثیر به سزائی در پیشرفت شهر و انجام عملیات عمرانی در سطح شهر داشته باشد .

رییس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به انجام پروژه های عمرانی در حوزه ساخت قبور ،دیوارچینی و سنگ فرش محوطه آرامستان اسلامشهر گفت: بودجه سازمان آرامستان ها نیز در سال آتی با افزایش پنج درصدی خود، می تواند در راستای تحقق برنامه های این سازمان در انجام عملیات عمرانی بودجه ای معقول و عملیاتی باشد .

وی ضمن تأکید بر اهمیت ادغام سازمان های پسماند و موتوری بیان داشت : بودجه سازمان پسماند نیز با افزایش ۱۴ درصدی خود ، از جمله سازمان هایی است که در سال ۱۳۹۷ می تواند گامی اساسی در ارائه خدمات به شهروندان بردارد .

مهرپویان طارانی در خصوص افزایش بودجه ی ۲۸۱ درصدی سازمان حمل و نقل بار و مسافر عنوان کرد: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در سال ۹۷ به آن خواهیم پرداخت مسأله نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است که از مطالبات مهم و به حق مردم محسوب می شود و از همین جهت با اندیشیدن تدابیر لازم در سال جدید شاهد نوسازی این ناوگان خواهیم بود .

مهرپویان طارانی پیش بینی اعتبار برای سازمان آتش نشانی در راستای تأمین نیرو و تجهیزات را دلیل اصلی افزایش ۳۸ درصدی بودجه این سازمان دانست و گفت: سازمان آتش نشانی در سال جدید می تواند پیش بینی های صورت گرفته را محقق ساخته و سازمان را به استانداردهای لازم نزدیک تر کند .

وی با اشاره افزایش سه میلیارد تومانی در پروژه های عمرانی گفت: بر همین اساس بودجه سازمان عمران و بازآفرینی ۲۴ درصد میباشدو وظیفه خدمات شهری با رقم اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان ایجاد تحولی چشم گیر در شهر خواهد بود .

مهرپویان طارانی بودجه پیشنهادی شهرداری اسلامشهررا برای سال نود و هفت مبلغ ۳۳۳ میلیارد بر شمرد و خاطر نشان نمود: پس از بحث و بررسی های فراوان و برگزاری جلسات متعدد و اخذ نظرات کارشناسی، نمایندگان مردم در شورای شهر با افزایش بودجه به رقم ۳۶۰ میلیارد میلیون تومان، آن را تصویب وبه هیأت تطبیق ارسال نمودیم .

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار