برگزاری جشنواره استان شناسی در شهرستان بهارستان

بهارستان (پانا)-جشنواره استان شناسی درآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان های تهران و معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۷۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره استان شناسی در شهرستان بهارستان

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، جشنواره استان شناسی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور بنار رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران،غفاری معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان،سبزی کاری کارشناس مسول تکنولوژی و گروه های ابتدایی ودرختی کارشناس مسول آموزش ابتدایی در مدارس ابتدایی گردید.

در این جشنواره بنار رییس اداره تکنولوژی وگروه های آموزش ابتدایی اداره کل شهرستان های استان تهران در سخنانی اظهار داشت:هدف از برگزاری جشنواره استان شناسی آشنایی دانش آموزان با آداب و سنن و فرهنگ سایر استان ها می باشد.

غفاری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در حاشیه برگزاری جشنواره گفت: در این جشنواره آداب و رسوم،پوشش های سنتی مناطق مختلف کشور و وسایلی مانند دستگاه نخ ریسی کوزه های قدیمی آثار باستانی و ستنی و اجرای زنده موسیقی،مراسم ها و بازی های بومی محلی و غذاهای مربوط به استانهای مختلف به نمایش گذاشته شد.

شایان ذکر است ،جشنواره استان شناسی در 51 واحد آموزشی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار گردید.

/خبرنگار :نرگس قلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار