رئیس پلیس راهور استان اردبیل خبرداد:

اهدای ۱۰۰ هزار کارت عضویت همیار پلیس در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس پلیس راهور استان اردبیل از آموزش و عضویت بیش از ۱۰۰ هزار نفر همیار پلیس در تعطیلات نوروزی امسال در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۱۰۰ هزار کارت عضویت همیار پلیس در اردبیل

سرهنگ رحیم آقامحمدیان که در مراسم اهدای کارت عضویت همیاران پلیس مدارس سخن می گفت، با بیان اینکه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان اردبیل تحت آموزش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قرار گرفته اند اظهار داشت: در طی این جلسات و برگزاری بیش از ۱۰ جلسه کلاس های آموزشی و با همکاری مدارس امروزه شاهد وجود بیش از ۱۰۰ هزار نفر همیار پلیس در استان اردبیل هستیم.

وی با اشاره به صدور بیش از هزار کارت عضویت همیار پلیس برای دانش آموزان استان اردبیل افزود: وجود این تعداد از دانش آموزان که در تعطیلات نوروز همکاران پلیس راهور را در جاده ها همیاری می کنند نشان دهنده ظرفیت بالای مشارکت آحاد مردم جامعه در جهت کاهش تلفات و تصادفات جاده ای است.

آقامحمدیان از خانواده ها خواست در تعطیلات نوروزی هشدارهای همیاران پلیس در جاده های استان اردبیل را جدی گرفته و این عزیزان را در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یاری نمایند تا شاهد کمترین میزان تصادفات در تعطیلات نوروز امسال باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار