مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری ایلام: پایگاه های امداد جاده ای ایلام باید به ۱۸ مرکز افزایش یابد

ایلام ( پانا ) - مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری ایلام خواستار افزایش پایگاه های امداد جاده ای استان به ۱۸ مرکز شد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری ایلام: پایگاه های امداد جاده ای ایلام باید به ۱۸ مرکز افزایش یابد

خیرالله گراوند، در مراسم معرفی سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: طبیعت کوهستانی و و حود مناطق سخت گذر بسیار در استان ایلام لزوم افزایش مراکز امداد جاده ای را بیشتر کرده است.

وی، ادامه داد: هم اکنون ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرستان های مختلف استان ایلام دایراست ولی نیاز داریم این تعداد حداقل به ۱۸ پایگاه افزایش یابد.

مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری ایلام، گفت: یکی از اصلی ترین نیازها در مواقع بروز بحران و حادثه حضور به موقع نیروهای امدادی در محل است چرا که بیشترین آسیب در زمان های ابتدایی وقوع آن به حادثه دیدگان وارد می شود و اگر بتوانیم مدت زمان مورد نیاز برای حضور امدادگران را کاهش دهیم می توان بخشی از خسارت های مادی را کم کرد.

گراوند، افزود: با وجود تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر برای کم کردن مدت زمان حضور نیروهای امدادی به محل حادثه صورت گرفته و از ۱۱ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش یافته است ولی همچنان باید بتوانیم این زمان را کاهش دهیم.

مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این مراسم به بیان خدمات ارایه شده در دوران مسئولیت خود پرداخت و گفت: ایلام جز ۱۰ استان برتر کشور از نظر راه اندازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای است.

در پایان این مراسم حسین عارفی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام معرفی و از خدمات محمد سلیمانی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار