فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری:

با اتحاد و همدلی میتوان همه کارها را به سرانجام رسانید

شهرری (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری در مراسم تقدیر از مدیران عقیدتی و فرماندهان حوزه ها گفت: برای بهبود کارها همه باید با اتحاد و انسجام و بسیجی وار کمک کنند.

کد مطلب: ۸۰۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
با اتحاد و همدلی میتوان همه کارها را به سرانجام رسانید

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رضایی مسئول حوزه نمایندگی ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم گویی از فرماندهان حوزه ها، با بیان زحمات سرهنگ طلوعی فرمانده پیشین ناحیه حضرت عبدالعظیم از وی قدردانی کرد و گفت : این جلسه یه منظور تعامل بیشتر فرماندهان حوزه و مدیران عقیدتی است.

سپس سرهنگ سعید ادیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم در این مراسم اظهار داشت : در همه امور وحدت و انسجام لازم است و لذا برای اجرای برنامه های سال آینده نیاز به اتحاد و همدلی داریم.
وی با اشاره به اینکه در کنار یکدیگر می توانیم کارهای خود را به سر انجام بهتری برسانیم افزود:در جهت بهبود کار و برای اجرای بهتر ماموریت همه بسیجی وار کمک کنند تا برنامه های سال آینده به خوبی محقق شود.
ادیبی با اشاره به اینکه مردم ری مردمی شهیدپرور هستند و همیشه در همه عرصه های مختلف در صحنه حضور داشتند، گفت :تا کنون فرماندهان و بسیجیان به خوبی در این شهرستان مدیریت کرده اند و امیدارم از این پس نیز با یاری خداوند و کمک همدیگر برنامه های پیش رو را به خوبی انجام بدهیم.
وی با بیان اینکه این ایام سالگرد عملیات بدر و خیبر است ، گفت: شهدای گرانقدری در این عملیات ها و در دوران دفاع مقدس شهید شدند تا ما امروز در امنیت زندگی کنیم و ما امنیت امروز خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم
ادیبی ادامه داد :25 اسفند سالروز شهادت حاج کاظم رستگار است که در سال 63 و در عملیات بدر به شهادت رسیدند یاد این شهید و دیگر شهیدان شهرستان ری را گرامی می داریم و از خداوند می خواهم توفیقی عنایت نماید تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار