امام جمعه اسلامشهر: مسئولین نسبت به مال، دین و نوامیس مردم امین باشند

اسلامشهر (پانا)-امام جمعه اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که محصول ۲۳۰ هزار شهید عالی مقام است، گرفتن رشوه و زیر میزی خیانت به خون شهدا و از گناهان بزرگ و یکی از محرمات قطعی و از گناهان بزرگ در دین مقدس محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۰۶۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر: مسئولین نسبت به مال، دین و نوامیس مردم امین باشند

حجت الاسلام محمدعلی نوروزی در جلسه شورای اداری شهرستان طی سخنانی ضمن اشاره به این که در روز قیامت هیچ کس برای دیگری کاری نمی تواند انجام دهد، اظهار داشت: در آن روز هر کس موظف است که خودش پاسخگوی اعمال و رفتارهای خودش باشد و کارو حکومت در آن روز موعود مخصوص پروردگار است .

وی در ادامه افزود: درست است که در دنیا نیز همه امور و تمام حکومت بر دست خداوند است، اما کسانی هستند در این دنیا که خیال می کنند قدرت در دست آنان قرار دارند و دارای ثروت هستند و کاری از دستشان بر می آید ،در صورتی که این چنین نیست و تمام این قدرت ها و ثروت ها اعتباری است و در قیامت این مالکیت های اعتباری و ریاست و مقام ها از بین می رود و همه به خداوند متعال مختص است .

حجت الاسلام نوروزی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند رحمان، رحیم و مالک دنیا است، گفت: تا فرصت از دستمان نرفته است باید خودمان را برای آن روز که حساب ها مشخص می شوند آماده کنیم و همه اقشار باید مراقبت کنند که هیچ فرصتی را از دست ندهند چرا که تمام اعمال ثبت و ضبط می شود .

امام جمعه اسلامشهر تاکید کرد: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که محصول ۲۳۰ هزار شهید عالی مقام است گرفتن رشوه و زیر میزی خیانت به خون شهدا و از گناهان بزرگ و یکی از محرمات قطعی و از گناهان بزرگ در دین مقدس محسوب می شود .

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد : غش در معامله بسیار ناپسند و لازم است که خودرو سازها، مامورین خریدهای ادارات، به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و در این مورد تخطی نکنند و مسئولین نظام امین و نسبت به مال، نوامیس و دین مردم نیز امانت دار خوبی باشند.

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار