در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

روایت سرمربی تیم ملی بوکس ایران از نفوذ شرقی‌ها در تغییر قوانین کمیته بین‌المللی المپیک

تهران (پانا) -– سرمربی تیم ملی بوکس ایران علت حذف سه وزن از بازی‌های آسیایی 2018 را نفوذ کشورهای شرق آسیا در کمیته بین‌المللی المپیک عنوان کرد. 

کد مطلب: ۸۰۶۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
روایت سرمربی تیم ملی بوکس ایران از نفوذ شرقی‌ها در تغییر قوانین کمیته بین‌المللی المپیک

اکبر احدی در گفت‌وگو با پانا درباره حذف اوزان سنگین وزن در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: متاسفانه تصمیم حذف سه سنگین وزن در بازی‌های آسیایی 2018 از سوی کمیته بین‌المللی المپیک اتخاذ شده است و فکر هم نمی‌کنم قابل تجدیدنظر باشد. در واقع آنها با کم کردن سه اوزان سنگین وزن، سه وزن به بانوان اضافه کردند که البته فکر می‌کنم این با نفوذ کشورهای شرق آسیا به وقوع پیوسته است .

وی ادامه داد: به هر حال آنها شانس زیادی در کسب مدال اوزان سبک وزن دارند اما کشورهای دیگر مثل قزاقستان، ازبکستان و ایران در سنگین وزن شانس کسب مدال داشتند. به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و فکر نمی‌کنم با اعتراض ما و سایر کشورها نظر آنها عوض شود .

احدی در پاسخ به اینکه با این شرایط شانس کسب مدال در جاکارتا کم می‌شود، عنوان کرد: به هر حال ما در اوزان 91 و 81 حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم و می‌توانستیم به راحتی مدال کسب کنیم اما متاسفانه این فرصت از دست رفت. اما ما به اوزان سبک وزن و میان وزن خودمان امیدواریم و این گونه نیست که آنها شانس کسب مدال نداشته باشند .

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: بوکسورهای حاضر در اردوی تیم ملی در حال حاضر چندین ماه است که برای جاکارتا خودشان را آماده می‌کنند و شرایط خوبی هم دارند. در حال حاضر شش ماه دیگر هم تا مسابقات جاکارتا زمان باقی مانده و ما می‌توانیم در این مدت تمرینات خودمان را به خوبی پیگیری کنیم و به طور حتم هم موفق خواهیم شد .

وی در پاسخ به اینکه اوزان سنگین وزن مانند احسان روزبهانی نمی‌توانند وزن خود را کم کنند، عنوان کرد: احسان چنین شرایطی ندارد و نمی‌تواند وزن کم کند. همان‌طور که گفتم کار ما برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا سخت شده است؛ اما به نظرم باید در این مدت تمام تمرکز ما بر روی سبک وزن‌ها و میان وزن‌ها باشد تا بتوانیم با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شویم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار