معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک:

مجلس دانش آموزی به عنوان حلقه اصلی مشورتی با مسئولین رده بالای آموزش پرورش است

قرچک (پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک گفت: مجلس دانش آموزی به عنوان حلقه اصلی مشورتی با مسئولین رده بالای آموزش پرورش است که مشکلات را به آنهاانتقال می دهند.

کد مطلب: ۸۰۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی به عنوان حلقه اصلی مشورتی با مسئولین رده بالای آموزش پرورش است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مهدی دهقانی در خصوص برگزاری انتخابات روسای شورای دانش آموزی مدارس منطقه اظهار داشت: تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان در مدارس مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و سند تحول بنیادین برای زندگی اجتماعی است که از اهداف مهم و والای وزارت آموزش و پرورش می باشد.

وی در ادامه گفت: زندگی اجتماعی مسلزم آموزش و کسب مهارت است که در مناسبتهای اجتماعی و رعایت قانون و مقررات و نظم و انضباط تجلی پیدا می کند .

دهقانی افزود: مجلس دانش آموزی به عنوان تجلی گاه حضور دانش آموزان در تمرین دموکراسی و کسب آداب و مهارتهای اجتماعی است .

وی در ادامه افزود: باید بستر مناسب برای ایفا نقش و مسوولیت و اعتماد به نفس در دانش آموزان فراهم آورد تا دانش آموزان با احساس امنیت در فضای سالم ایقای نقش کنند .

وی گفت: شوراهای ی دانش آموزی درمدرسه، منطقه، استان و در کشور به عنوان پل ارتباطی از مدرسه تا مسوولان کشوری است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی قرچک بیان داشت: هدف از برگزاری انتخابات منطقه ای شوراهای دانش آموزی ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تعاون و همکاری دانش آموزان برای مشارکتهای فکری و علمی در عرصه های مختلف آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی مجلس دانش آموزی گفتگو و تعامل در بین دانش آموزان سراسر کشور ابا مسوولین آموزش و پرورش است .

دهقانی در ادامه گفت: دانش آموزان برگزیده درمجلس شورای دانش آموزی اقدام به ارایه دیدگاه ها و نقطه نظرهای دانش آموزان در مجلس شورای دانش آموزی می کنند .

وی خاطر نشان کرد: مجلس دانش آموزی به عنوان حلقه اصلی مشورتی با مسوولان رده بالای آموزش پرورش محسوب می شوند تا مشکلات منطقه را به مسوولان انتقال دهند.

/خبرنگار :توحید عظیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار