گزارشی از دوره آموزشی الکترونیکی فرایندمحور دوره تفکر و سبک زندگی پایه هشتم

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گزارشی از نحوه برگزاری دوره تفکر و سبک زندگی پایه هشتم را ارائه کرد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
گزارشی از دوره آموزشی الکترونیکی فرایندمحور دوره تفکر و سبک زندگی پایه هشتم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی اظهار داشت: دوره تفکر و سبک زندگی پایه هشتم زیر نظر مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات و با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یکی از دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان بود که به صورت الکترونیکی در سال 96 توسط موسسه رایادرس برگزار شد.

وی تصریح کرد: آموزش‌های این دوره به میزان 24 ساعت از مهرماه سال جاری شروع و در آذرماه نیز به صورت فرآیندی خاتمه پیدا کرد.

شکوهی افزود: تعداد افراد شرکت کننده در این دوره حدودا 47 هزار نفر بودند که اکثرا موفق به کسب نمره قبولی این دوره آموزشی شدند.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: جهت تولید محتوای الکترونیکی این دوره 6 نفر به عنوان مدرس از طرف معاونت پرورشی و فرهنگی به موسسه رایادرس معرفی شده بودند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های الکترونیکی یکی از ابزارهای مفید و به صرفه برای سازمان‌هایی است که با قشر وسیعی از فراگیران ارتباط دارند افزود: این شیوه آموزشی فرآیند محور به دلیل پایین بودن هزینه‌های برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی از یک سو و توسعه عدالت آموزشی از سوی دیگر در وزارت آموزش و پرورش مورد استقبال همکاران قرار گرفته است.

شکوهی عنوان کرد: این موسسه در تولید محتوای الکترونیکی از روش‌های تصویرسازی آموزشی (SPL ) استفاده کرده که در آن سعی شده، فراگیران را متوجه و متمرکز بر محتوای آموزشی کند.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: با این شیوه نوین آموزش سازمان‌ها توانسته‌اند مفهوم زمان و مکان را بسیار کم رنگ کرده و امکان دسترسی فراگیران در دورترین نقاط کشور را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار