اختتامیه جشنواره‌ جابربن حیان در چهاردانگه 

چهاردانگه(پانا)- اختتامیه جشنواره‌ جابربن حیان با حضور رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی ، و راهبر کشوری و استانی جابربن حیان در دبیرستان وجدانی پاک چهاردانگه  برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره‌ جابربن حیان در چهاردانگه 

به گزارش خبرنگار پانا در این جشنواره که با بازدید رئیس و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه همراه بود، سعیده سید مومن رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه بیان کرد: پرورش دانش آموزان فکور و پژوهنده، شکوفایی و باربری روحیه‌ی علمی و پژوهشی در دانش آموزان از اهداف اجرای طرح جابر در مدارس است.

وی در ادامه با توضیح اینکه آموزش مهارت های زندگی به عنوان یک اصل مهم در جامعه‌ امروزی میباشد، عنوان کرد: تقویت مهارت خوب دیدن، خوب شنیدن و تقویت روحیه‌ی کاوش گری و کنجکاوی از همان زمان کودکی باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت انگیزه یادگیری در دانش آموزان میشود.

سید مومن بیان کرد: با اجرای این طرح های آموزشی در مدارس شاهد رشد و شکوفایی علمی در دانش آموزان خواهیم بود، ما باید با ایجاد انگیزه و تشویق اهمیت به پژوهش، دانش آموزانی پژوهشگر تربیت کنیم زیرا ایران اسلامی نیاز به آینده سازانی پژوهش گر و پویا دارد.
شایان ذکر است، این جشنواره سال هشتم میباشد که در چهاردانگه برگزار میشود، و از میان ۵۰۰ طرح ارسالی از تمامی مدارس بخش چهاردانگه ۲۰۰ طرح انتخاب شد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار