استقبال مدارس تهران از بخش سرودهای دانش‌آموزی جشنواره مشکات

۱۲۰ سرود تولیدی به دبیرخانه جشنواره رسید

پانا (تهران) - –120 گروه سرود امسال در بخش سرودهای دانش‌آموزی جشنواره مشکات شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۰۵۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استقبال مدارس تهران از بخش سرودهای دانش‌آموزی جشنواره مشکات

محمد روشنی مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره آموزشی - ترویجی مشکات که با شعار «تهران شهر امید، مشارکت و شکوفایی» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اجرا می‌شود اظهار کرد: امسال برای نخستین بار بخش سرود دانش‌آموزی به جشنواره مشکات اضافه شد که با استقبال چشمگیر مدارس شهر تهران مواجه شد.

وی افزود:۱۲۰ سرود دانش‌آموزی با محور شعار جشنواره تولید و به دبیرخانه ارسال شده است که از میان آن‌ها ۳۳ سرود تولیدی با نظر هیات داوران به بخش نهایی جشنواره راه یافت که در بخش آثار برتر رقابت خواهند کرد.

به گفته روشنی فرهنگ شهروندی، محیط زیست شهری، فرهنگ رانندگی، زیبایی‌شناسی شهری و مشارکت در امور شهر از جمله موضوعات سرودهای تولید شده در جشنواره است.

مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: داوری نهایی سرودهای تولیدی با حضور اساتید برجسته و با اجرای زنده سرودها انجام خواهد شد. انتخاب مردمی سرود دانش‌آموزی برتر نیز در آیین داوری صورت خواهد گرفت و به گروه سرود منتخب شهروندان نیز هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

روشنی درخصوص آثار شرکت‌کننده درجشنواره مشکات گفت: در مجموع نزدیک به ۵۴۰ هزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه ششمین جشنواره مشکات ارسال شده و منتخبان این بخش‌ها در اردیبهشت ماه ۹۷ معرفی و تجلیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار