استقرار سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) در راستای مدیریت بهینه

نظرآباد (پانا) - مدیرکل پست استان البرز ضمن سفر به شهرستان نظرآباد و حضور در فرمانداری این شهرستان با فلاح نژاد فرماندار جدید شهرستان نظرآباد دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استقرار سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) در راستای مدیریت بهینه

فرزین مدیرکل پست استان البرز ضمن سفر به شهرستان نظرآباد و حضور در فرمانداری این شهرستان با فلاح نژاد فرماندار جدید شهرستان نظرآباد دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار فرزین مدیرکل پست استان البرز ضمن تبریک انتصاب فلاح نژاد به تشریح خدمات پستی و رویکرد شرکت ملی پست به سمت ارائه خدمات نوین پستی دارای ارزش افزوده از جمله سرویس های تجارت الکترونیک و خدمات مشترک باسازمان ها پرداخت .

مدیرکل پست استان البرز همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای استقرار سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) در راستای مدیریت بهینه در حوزه املاک و نیز سامانه استعلامات میان دستگاهی از زیرپروژه های اقتصاد مقاومتی همکاری دستگاه های مرتبط را در راستای استقرار کامل این سامانه خواستار شد .

فرماندار شهرستان نظرآباد ضمن خوش آمدگویی به فرزین و هیئت همراه به برنامه های این فرمانداری در راستای بررسی عملکرد دستگاه ها در زمینه ارائه خدمات به شهروندان این شهرستان خبر داد و مجموعه پست نظرآباد را در این راستا فعال ارزیابی کرد .

فلاح نژاد با استقبال از سامانه سیماک همکاری همه ارکان حاکمیتی این شهرستان از جمله شهرداری ها ، فرمانداری ها و دهیاری ها را در راستای استقرار کامل این سامانه خواستار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار