مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد: مهارت ورزی یکی از ویژگی های مهم دانش آموزان است

مشهد (پانا) - مراسم تجلیل از افتخار آفرینان ، برگزیدگان علمی و راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی و ستارگان آموزش و پرورش ناحیه 7مشهدبرگزار شد

کد مطلب: ۸۰۵۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد: مهارت ورزی یکی از ویژگی های مهم دانش آموزان است

مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی و راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی و ستارگان آموزش و پرورش ناحیه 7مشهد مقدس به همت کارشناسان آموزش متوسطه دوم ناحیه، با حضور صابری، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمدرضا کمالی، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 7مشهد، مهدوی، معاون آموزش متوسطه ناحیه و جمعی از کارشناسان آموزش متوسطه نواحی و بیش از 300 نفر از دانش آموزان ممتاز علمی در آموزشگاه شاهد خاندان قفلی برگزار شد.

محمد رضا کمالی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، کشف و پرورش استعدادهای نسل نو خاسته ی انقلاب، ارتقای دانش و اعتلای بینش دینی در دانش آموزان ، کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی را دستاوردی ارزشمند و قابل تقدیر دانست .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد با بیان اینکه دانستن، کلید و رمز موفقیت است و دانایی عامل توسعه و پیشرفت، عنوان کرد: دانش آموزان ما باید به دنبال فراگیری دانش و تقویت مهارت های علمی و تربیتی باشند تا بتوانند در مسیر اعتلای میهن اسلامی گامی موثر بردارند .

وی همچنین دانش آموزان ونسل جوان را آینده سازان جامعه خواند و تأکید کرد: این نسل خوش‌استعداد و خوش‌فهم، بی‌تردید ایران عزیز را با عبور از موانع و سختی‌ها به نقطه مطلوب خواهد رساند .

صابری معاون آموزش متوسطه اداره کل نیز در این همایش گفت: با همت دانش آموزان خراسان رضوی توانستیم در مسابقات علمی جزء برترین های کسب رتبه در کشور باشیم

وی در پایان ضمن تقدیر و تجلیل از ستارگان دانش آموزی ناحیه 7 مشهد عنوان کرد: دانش آموزان موفق همواره نقش سازنده ای در راستای ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان و رشد و بالندگی در عرصه های علمی و فرهنگی ایفا می کنند.

شایان ذکر است در این همایش که با همت و تلاش مجدانه کارشناسان آموزش متوسطه دوم ناحیه، باقریان، کمیلی و توکلی برگزار شد، از دانش آموزان برتر علمی، نفرات برتر آزمون های پیشرفت تحصیلی و همچنین راه یافتگان به مرحله ی کشوری جشنواره خوارزمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار