برای حضور در قهرمانی آسیا؛ ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر کاراته مشخص شد

تهران (پانا)- رقابتهای انتخابی نوجوانان وجوانان دختر امروز برگزار شد و ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص گردید.

کد مطلب: ۸۰۵۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برای حضور در قهرمانی آسیا؛ ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر کاراته مشخص شد

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، رقابتهای انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر امروز جمعه 18 اسفند ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد تا ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا در ژاپن مشخص شود.


در رده نوجوانان/
در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، معصومه محسنیان از مازندران با ۲ برد و ۱ باخت برابر فاطمه بنیادی از تهران کاراته کای برتر وزنش شد.

در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، مهنا میرزایی از مازندران با ۴ برد و ۲ باخت کاراته کای برتر وزنش شد.

در وزن مثبت 54 کیلوگرم، حدیث طالبی از اصفهان با ۴ بازی و ۴ برد مقابل آیدا خوشبختی و سیده لیلا عباسیان از مازندران نفر فیکس تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن شد.

در رده جوانان/

در وزن منهای 48 کیلوگرم، لیلا برجعلی با کسب 2 پیروزی مقابل زهرا کریمی از فارس نفر فیکس تیم ملی اعزامی به آسیایی ژاپن شد.

در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم، فاطمه خنکدار از مازندران با ۲ بازی و دو برد برابر زهرا بنیادی از فارس نفر فیکس تیم ملی اعزامی به اسیایی ژاپن شد.

در وزن 59- کیلوگرم، مبینا حیدری از تهران نفر فیکس این وزن شد.

در وزن مثبت ۵۹ کیلوگرم، نگین آلتونی از ایلام با دو برد و یک باخت برابر زهرا خسروی از لرستان نفر فیکس تیم ملی اعزامی به آسیایی ژاپن شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار