جشنواره نوجوان سالم

از 70 نفر از برگزیدگان شهرستانی جشنواره نوجوان سالم در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان با اهداء لوح و هدایا در شهرستان گنبدکاووس تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان سالم

به گزارش پانا از استان گلستان،جشنواره نوجوان سالم در شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید. فرج اله رزاقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در ابتدای این جلسه در خصوص جشنواره نوجوان سالم گفت: ترویج زندگی سالم، باورهای دینی و اعتقادی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و گسترش نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان نیز در این همایش گفت: هدف از اجرای طرح نوجوان سالم توسعه و بسط مبانی علمی و آموزشی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای مخاطره آمیز در بین دانش آموزان است.

وی افزود: تمام دانش آموزان استان در همه دوره های تحصیلی در این طرح با مهارت های ده گانه ی زندگی آشنا می شوند.

در این جشنواره از 70 نفر از برگزیدگان شهرستانی جشنواره نوجوان سالم در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان با اهداء لوح و هدایای تجلیل شد.

در این جشنواره دانش آموزان در محورهای نقاشی، انشاء نویسی، ایده پردازی، کاربرگ، روزنامه دیواری، مقاله نویسی، پوستر، عکس و فیلم و همچنین فرهنگیان در محورهای طرح درس، ابتکارات، مقاله نویسی و ایده پردازی با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار