مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد:

توجه به نقش همسری و مادری در کنار وظایف اجتماعی

مشهد (پانا): همزمان با هفته گرامیداشت مقام مادر وزن ،بانونوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش در نشستی صمیمی با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۰۴۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به نقش همسری و مادری در کنار وظایف اجتماعی

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشستی صمیمی با بانوان شاغل در اداره کل که به مناسب هفته گرامیداشت مقام مادر و زن برگزار شد عنوان کرد:مشارکت اجتماعی بانوان به برکت انقلاب اسلامی ایران رشد چشمگیری داشته است و حضور آنان در عرصه های مدیریتی افزایش داشته است.

وی افزود: در آموزش و پرورش نیز در سال های بعد از انقلاب بدون نگاه جنسیتی، ایجاد فرصت های برابر آموزشی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه امروز دختران در مقطع متوسطه سهم بیشتری از دانش آموزان را به خود اختصاص می دهند.

خدابنده، نظم،انضباط و احساس مسئولیت را از ویژگی های اصلی بانوان برشمرد و خاطر نشان کرد:توجه به نقش همسری و مادری در کنار وظایف اجتماعی بسیار حائزاهمیت است و نباید حضور در جامعه مانع ایفای درست نقش زنان در خانواده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی استان خاطر نشان کرد: نگاه ما برای انتصاب در پست های مدیریتی شایسته سالاری و بدون نگاه جنسیتی است و همانگونه که در برنامه ها نیز ذکر شده است در تلاشیم میزان تصدی جوانان و بانوان را در پست های مدیریتی به 30 درصد افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار