لیگ قهرمانان آسیا؛ داور انتقام استقلال از العین را ناکام گذاشت

پانا (تهران)- حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با درخشش مامه تیام و داور مالزیایی با تساوی به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۰۴۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛ داور انتقام استقلال از العین را ناکام گذاشت

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری حساس‌ترین دیدار این هفته از گروه سوم پیگیری شد.

استقلال که با خاطره‌ای تلخ راهی امارات شده بود تا مقابل العین صف آرایی کند در نیمه اول هر چند حملاتی داشت اما نتوانست فوتبال چند وقت اخیرش را ارائه کند و این تیم اماراتی بود بر بازی تساط داشت و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت اما در زدن ضربات آخر کم دقت عمل کردند تا ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

آغاز نیمه دوم بر خلاف نیمه اپل بود و استقلال ترس را کنار گذاشت و در همان حملات اولیه در دقیقه ۵۱ روی هنرنمایی سرور جباروف این تیم توسط مامه تیام به گل رسید. فشار العین برای جبران پس از دریافت گل به روند نیمه اول برگشت تا اینکه دقیقه ۶۳ مارکوس برگ سوئدی گل تساوی را به ثمر رساند.

ادامه حملات العین منحر به اعلام پنالتی در دقیقه ۷۴ برای این تیم شد اما حسینی در دو مرحله پنالتی را گرفت تا استقلال به بازی برگردد. همین موضوع روحیه استقلال را بالا برد و دقیقه ۷۶ یکبار دیگر مامه تیام به کمک استقلال آمد و گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۶ در موج حملات العین داور مالزیایی به کمک این تیم آمد و باز هم اعلام پنالتی کرد. اینبار احمد خلیل پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت حرکت حسینی دروازه را باز کرد تا بازی مساوی شود.

در آخرین دقایق هر دو تیم بازی برابری را انجام دادند و پر نهایت بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار