نتانیاهو: با ترامپ درباره «ایران، ایران و ایران» صحبت کردیم

تهران (پانا) -  بنیامین نتانیاهو که برای دیدار با دونالد ترامپ به آمریکا سفر کرده است بعد از دیدارش با رئیس جمهوری آمریکا ایران را مهم ترین موضوع مذاکرات دو طرف عنوان کرده است.

کد مطلب: ۸۰۴۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نتانیاهو: با ترامپ درباره «ایران، ایران و ایران» صحبت کردیم

به گزارش هاآرتص، نخست وزیر اسرائیل گفت: «ایران، ایران و ایران مهم‌ترین موضوع این ملاقات بود.»

او افزود: « در 60 روز آینده دونالد ترامپ باید تصمیم مهمی درباره توافق هسته‌ای بگیرد. من فکر می‌کنم او علاقه زیادی به ارزیابی‌های من دارد.»

نتانیاهو گفت: «این گفت‌و‌گو یک ساعت بیشتر از زمانی که برای آن در نظر گرفته شده بود به طول انجامید و بخش عمده‌ای از آن به گفت‌و‌گو درباره این موضوع گذشت. من به او (ترامپ) گفتم که توافق هسته‌ای ایران باید کاملا تغییر کند و یا اینکه لغو شود و جزئیاتی درباره این موضوعات مطرح شد.»

او گفت که با ترامپ درباره لبنان، سوریه، عراق و فلسطین نیز گفت‌و‌گو کرده است. کمی بیشتر از نیمی از زمان به گفت‌و‌گو درباره ایران گذشته و مابقی آن به موضوعات دیگر‌. «ما بیشتر از 15 دقیقه از مکالمه را درباره فلسطین صحبت نکردیم.»

نتانیاهو ادامه داد: «رئیس‌جمهوری درباره موضوع ایران خیلی هوشیار و مصمم است. البته که ما در انتظار نتیجه هستیم اما او تسلط قابل ملاحظه‌ای برجزئیات دارد و درباره فلسطینی‌ها و موضوعات منطقه‌ای سوالات زیادی کرد.‌«

نتانیاهو گفته است که پیشنهادهای روشنی درباره ایران به ترامپ داده است ما پیش‌نویس برنامه صلح را مشاهده نکرده و نمی‌تواند از طرف آنها درباره تصمیمشان چیزی بگوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار