در سالن همایشهای ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در حال برگزاری است؛

آیین تجلیل از فعالین حوزه پرورشی و امور تربیتی شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - آیین تجلیل ازمعاونین و مربیان حوزه پرورشی و فرهنگی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن همایشهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۰۴۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از فعالین حوزه پرورشی و  امور تربیتی شهرستانهای استان تهران

در این مراسم که با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، اعضاء شورای معاونین، مدیران و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق ۲۱ گانه و مربیان و معاونین پرورشی مناطق در سالن همایشهای ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در حال برگزاری است، عبدالرضا فولادوند با گرامی داشت ایام هفته امور تربیتی و خیر مقدم به معاون وزیر اموزش و پرورش گفت: معاونت پرورشی یکی از مهم ترین اجزای آموزش و پرورش است.برای تحول در آموزش و پرورش باید با تغییر نگرش برای افزایش سطح اخلاق در جامعه تلاش کنیم.

فولادوند با توضیح اینکه حوزه پرورشی تاثیر مستقیم در آموزش دانش آموزان دارد بیان کرد: کار شما حضار بسیار دشوار و حساس است زیرا با روح و روان دانش آموزان ارتباط مستقیم برقرار می‌کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه ما در کل شهرستانهای استان تهران فقط ۱۸ کانون فرهنگی و تربیتی داریم اما ۴ هزار آموزشگاه فعال هستند ، اظهار داشت: ما این روز ها از مهارت محوری صحبت می‌کنیم و قصد داریم از آن به جای محفوظات محوری استفاده کنیم.

وی بیان کرد: اگر به دنبال تحول در نظام آموزش و پرورش هستیم، باید نشاط را در میان دانش آموزان گسترش بدهیم و باید سطح مهارت های آموزشی را در دانش آموزان افزایش دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به اینکه ما باید سطح جامعه پذیری در دانش آموزان را افزایش بدهیم، گفت: آسیب های اجتماعی بخش وسیعی از سرمایه های کشور را به هدر داده است، و باید با تعلیم و تربیت صحیح این موضوع را کاهش دهیم.

شایان ذکر است آیین تجلیل از معاونین و مربیان حوزه پرورشی شهرستانهای استان تهران در سالن ولایت اداده کل هم اکنون درحال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار