معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک شهرری گفت:

برگزاری مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی منطقه به مناسبت هفته امور تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران، رحمت اله قاسمی پور ضمن اعلام این خبر گفت: مهمترین هدف تشکیل نهاد امور تربیتی حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس است که در حوزه امور تربیتی نقش معاونین پرورشی و مربیان تربیتی در حفظ این ارزشهای مهم بین دانش آموزان غیر قابل انکار است.

وی در ادامه با بیان اینکه مهم ترین وظیفه مربیان پرورشی، تربیت انسان و تزکیه روح است، گفت: مربیان پرورشی نقش هدایت و الگو بودن را دارند و باید دانش آموزان را به سمت خدا و انجام کارهای نیک و پسندیده سوق دهند.

قاسمی پور افزود: آیین تجلیل از مربیان، معلمان و مسئولان پرورشی مدارس منطقه که نقش مؤثری در برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی در مسائل قرآنی، دینی، تربیتی، توجه به اقامه نماز و دیگر فعالیت ها داشته اند،در روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه 96در سالن همایش های کانون فرهنگی هنری سمیه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است ، این مراسم با حضور کلیه معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس منطقه، رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و با اجرای برنامه های متنوع و اهدای جوایز و تقدیرنامه برگزار خواهد شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار