آغاز توزیع 20 هزار سبد کالای نوروزی ویژه بازنشستگان شهرداری تهران

تهران (پانا) - توزیع 20 هزار سبد کالای نوروزی ویژه خانواده های بازنشستگان شهرداری تهران در مناطق 22 گانه شهر تهران و شهرهای همجوار آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع 20 هزار سبد کالای نوروزی ویژه بازنشستگان شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، این سبدهای کالا شامل دو سبد گوشت، برنج و مایحتاج نوروزی است که به عنوان پنجمین و ششمین سبد کالای سال 96 در اختیار خانواده های بازنشستگان شهرداری قرار می گیرد. توزیع این بسته ها پس از انجام نظرسنجی از 10 هزار بازنشسته شهرداری تهران در خصوص نحوه دریافت سبد کالا و مطابق با نظر هیات مدیره سازمان صورت گرفته و طی روزهای پایانی سال، توزیع آن به صورت کامل انجام می‌شود.

از جمله ویژگی‌های این دوره سبد کالای بازنشستگان شهرداری تهران، افزایش حجم سبد در مقایسه با سبدهای سال گذشته است تا شاهد هرچه پربارترشدن سبد کالای نوروزی بازنشستگان شهرداری باشیم؛ در این راستا، 5 کیلوگرم برنج، دو و نیم کیلو روغن و یک کیلو گوشت گوسفندی به سبد کالای بازنشستگان افزوده شده است تا در شب های عید، مشکلی برای تامین مایحتاج سفره عید ایشان نباشد.

با برنامه ریزی صورت گرفته، کار توزیع سبد کالا تا روزهای پایانی اسفندماه به پایان خواهد رسید تا همه بازنشستگان از این سبدها برای نوروز 97 بهره مند شوند.

افرادی که از دریافت سبد کالا به هر دلیلی جا مانده اند نیز در دور دوم توزیع که پس از پایان مرحله اول توزیع، آغاز خواهد شد، سبد کالای خود را دریافت خواهند کرد.

بازنشستگان شهرداری تهران می‌توانند با تماس با مرکز خدمات رفاهی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به شماره 63818، نظرات خود را در خصوص اقلام و نحوه توزیع آن بیان نمایند تا از این نظرات برای دوره های آتی به بهترین شکل ممکن بهره برداری و مشکلات احتمالی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار