قائم مقام سازمان دانش‌آموزی: دانش آموزان باید تغییرات را از مدارس خود شروع کنند

شیراز (پانا) - – قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی در آیین اختتامیه المپیاد ملی رویش در شیراز گفت: آموزش در مدارس باید به سمت ارزش‌های دانش آموزان پیش برود تا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام  سازمان دانش‌آموزی: دانش آموزان باید تغییرات را از مدارس خود شروع کنند

قائم‌مقام معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه المپیاد ملی رویش از مدارس به عنوان یک حافظه ذخیره‌سازی یاد کرد و اظهار کرد: باید در مدارس تغییراتی شکل بگیرد تا از حالت خشک بودن خارج شود، که این تغییر به کمک سازمان دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری در حال انجام است.

محمود علیگو با درخواست از دانش آموزان ادامه داد: شما دانش آموزان باید سرشار از شادی نشاط باشید تا بتوانید تغییراتی را که گفته شد، به کمک شما از داخل مدارس آغاز کنیم.

وی با ذکر اینکه بازی کردن در این حال یادگیری نیز است، بیان کرد: ما هنگامی که بازی می‌کنیم، همزمان یاد میگیریم و می‌تواند فکر و تمرکز دانش آموزان را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه درس‌های مدرسه نیز در انجام بازی‌های فکری تاثیر دارد، گفت: برای انجام بازی دومینو باید برخی مسائل فیزیک را بلد بود.

علیگو اظهار کرد: استان فارس با فعالیت‌هایی که تا کنون انجام داده نشان می دهد که می خواهد در مدارس تغییر ایجاد کند و آن ها را از حالت تئوری محض و خشک خارج کند.

المپیاد ملی رویش در 12 رشته از 10 تا 12 اسفندماه با رقابت 1100 دانش آموز از 12 استان کشور در در شیراز برگزار شد. این المپیاد 48 مقام‌آور داشت که از این تعداد، 10 نفر سهمیه دریافت حضور در مسابقات بین المللی هلند را کسب کردند.

خبرنگار: پوریا کشاورز مؤیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار