به همت روابط عمومی سازمان دانش آموزی خوزستان وبا هدف کمک به بیماران سخت درمان:

غرفه همفکری ،همدلی و همیاری در جشنواره خیریه غذا برپا شد

اهواز (پانا) - به همت روابط عمومی سازمان د انش آموزی استان خوزستان و با مشارکت سازمان دانش آموزی ناحیه 4 اهواز غرفه همفکری ،همدلی و همیاری با هدف جلب مشارکت های مردمی در کمک به توانجویان و بیماران سخت درمان به مدت دو روز در اهواز برپا شد.

کد مطلب: ۸۰۳۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
غرفه همفکری ،همدلی و همیاری در جشنواره خیریه غذا برپا  شد

سواعدی رییس سازمان دانش آموزی ناحیه 4 اهواز در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شعار راهبردی سازمان با عنوان همفکری ،همدلی و همیاری و به منظور کمک و جلب مشارکت های مردی و تشویق دانش اموزان به انجام امور خیریه و خداپسندانه به همت سازمان دانش آموزی استان دو باب غرفه با حضور مربیان پیشتاز و دانش آموزان برپا کردیم و توانستیم با سازماندهی و جلب مشارکت مردمی به سازمان خیزیه برگزار کننده جشنواره کمک هایی در خور نماییم .

وی همچنین افزود : این غرفه با عرضه انواع کیک و شیرینی خانگی ،اانواع سالاد و دسر و ژله،آش رشته سنتی و ترشیجات به مدت دو روز در این جشنواره حضور داشت که با استقبال بی نظیر و دلگرم کننده مردم همراه بود و امیدواریم که بتوانیم در برنامه های بعدی با ظرفیتهای بیشتر حضوری موثر داشته باشیم .

گفتنی است مربیان پیشتاز و همکاران تشکیلاتی خانمها منتظری ،شفیعی ،ظهیری ،قاسمی و جعفری در دو روز برپایی این غرفه حضور فعال و چشمگیر داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار