امام‌جمعه نظرآباد:

در دفاع از مظلوم، مرز جغرافیایی نمی شناسیم

نظرآباد (پانا) - امام‌جمعه نظرآباد گفت: ما دفاع از مظلوم را تکلیف خودمان دانسته و به دستورات اسلام عزیز ادای تکلیف می‌کنیم و در راستای این اهداف مرز جغرافیایی نمی‌شناسیم.

کد مطلب: ۸۰۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
در دفاع از مظلوم، مرز جغرافیایی نمی شناسیم

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در نظرآباد، حجت‌الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به جایگاه ویژه حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: امروز سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) می‌باشد که در بیان فضایل ایشان سخنان زیادی آمده و من فقط به یک‌سخن اشاره می‌کنم.

وی افزود: عالم جلیل‌القدر زین‌الدین آملی شهید ثانی در رابطه با این حضرت می‌فرماید، وجود مبارک حضرت ام‌البنین (س) از بانوان بامعرفت و پرفضیلت بود که نسبت به خاندان نبوت محبت و دل‌بستگی خالص و شدید داشته و خودش را وقف خاندان نبوت و دین اسلام کرده بود.

خطیب نمازجمعه شهرستان نظرآباد تأکید کرد: روز وفات ام‌البنین (س) را به‌عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدای عزیز نام‌گذاری کرده‌اند که با ایثار و فداکاری و صبر و پایمردی اجازه ندادند یک وجب از خاک این ملت و مملکت به یغما برده شود.

حجت‌الاسلام محسن زاده در ادامه بابیان اینکه امروز در شهرستان نظرآباد افتخار داریم محضر دو شهید عزیز گمنام باشیم عنوان کرد: امروز در شهرستان نظرآباد در محضر شهدای گمنام و گران‌قدر هستیم که راهشان را ادامه خواهیم داد و همچون آن‌ها دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: ما دفاع از مظلوم را تکلیف خودمان دانسته و به دستورات اسلام عزیز ادای تکلیف می‌کنیم و در راستای این اهداف مرز جغرافیایی نمی‌شناسیم.

امام‌جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه خطاب به دو شهید گمنام و عزیزی که امروز در شهر تنکمان تشییع خواهند شد بیان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان نظرآباد به‌ویژه شهروندان تنکمان اجازه نخواهند داد شهدای والامقام گمنام باشند و برای زنده نگه‌داشتن یاد و راهشان کم نخواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: همه مادران برای شما مادری، خواهران برایتان خواهری برادران برایتان برادری خواهند کرد و بدانید که شهدا در این شهرستان هرگز گمنام نخواهند بود.

حجت‌الاسلام محسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که برنامه وداع شهدا با این شوکت و عظمت برگزار شد و عطر کربلا در شهر پیچیده است قطعاً سایر برنامه شهدای عزیز نیز باشوکت و عظمت برگزار خواهد شد و بنده به‌نوبه خود از مسئولین و مردم ولایتمدار بابت همراهی در میزبانی از شهدای والامقام تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار