دیدار مدیر آموزش و پرورش با فرماندار شهرستان ایوان

ایلام (پانا ) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان به اتفاق شورای معاونین با فرماندار شهرستان ایوان دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۰۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش با فرماندار شهرستان ایوان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه شورای معاونین با فرماندار شهرستان دیدار کردند .

در ابتدای این دیدار علیرضا پناهی مدیر آموزش وپرورش ایوان انتصاب مهندس امیدعلی سبزی را به عنوان سرپرست فرمانداری ایوان تبریک گفت و یادآور شد :انشاالله این انتصاب مایه خیر و برکت برای شهرستان ایوان باشد.

ایشان در ادامه گزارشی از عملکرد و وضعیت آموزش و پرورش ایوان را ارائه کرد و گفت:تعداد پرسنل و کارکنان آموزش و پرورش این شهرستان 1070 نفر است و 500 نفر از همکاران فرهنگی ما به افتخار بازنشستگی نائل شده اند و از نظر نیروی انسانی در سطح استان، یکی از شهرستان های برخوردار هستیم.

وی افزود: در سطح شهرستان ایوان تعداد 109 واحد آموزشی در هرسه مقطع تحصیلی داریم و الحمدلله با جهاد و تلاش همه همکاران فرهنگی و کمک های خیرین و دستگاه های شهرستان ، علیرغم کمبود اعتبارات ، مشکل خاصی نداشته ایم.

پناهی اظهار نمود : در بحث هوشمندسازی مدارس از اول مهرماه تاکنون 37 کلاس درسی هوشمندسازی شده که رقم بسیار خوبی است و امیدواریم در آینده بتوانیم این فعالیت آموزشی را ادامه دهیم.

وی گفت : بنده به عنوان خدمتگزار درآموزش و پرورش شهرستان ایوان ، با تمام توان و تلاش سعی خواهم کرد در جهت اعتلای شهرستان بخصوص پیشرفت آموزش و پرورش قدم برداریم و افتخارم این است که فرهنگی هستم و در خدمت خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستم و به یاری خداوند و کمک همه در حوزه تعلیم و تربیت فعال تر از قبل باشیم تا به اهداف مشترکی که مدّ نظر است دست پیدا کنیم .

در ادامه این دیدار،فرماندار شهرستان ایوان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان که تمام تلاش خود را در جهت رشد بیشتر مسائل آموزشی و پرورشی بکار گرفته اند تا از لحاظ علمی در جایگاه مطلوب تری قرار بگیریم اظهار داشت : برخورد با قشر فرهنگی آن هم در شهر فرهنگی مانند شهرستان ایوان ، با برنامه ریزی و همدلی و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده و مفید بتوانیم گام های مؤثرتری را برای شهرستان برداریم .

امیدعلی سبزی با اشاره به نامگذاری سال 1396 را از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال " خاطر نشان کرد : این نامگذاری مسئولیت آموزش و پرورش را سنگین نموده و امیدواریم این مدیریت به عنوان یک هدایت کننده حرکت آموزشی و تربیتی نقش مهمی در پیشبرد مسائل آموزشی و فرهنگی را بیشتر از گذشته دنبال نماید.

وی با توجه به شرایط کنونی جامعه و تأکید بر نقش معلمان و فرهنگیان در جلوگیری از تهاجم فرهنگی و اینکه آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است ، افزود: بستر برای کارهای فرهنگی در این مجموعه بزرگ آماده است و امیدوارم مسائل را به صورت جدّی دنبال کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار