معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان:

یک هزار و 120 مدرسه به اسکان میهمانان نوروزی در خوزستان اختصاص می یابد

اهواز (پانا) - معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: یک هزار و 120 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس درس به اسکان میهمانان نوروزی در خوزستان اختصاص داده می شود.

کد مطلب: ۸۰۲۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و 120 مدرسه به اسکان میهمانان نوروزی در خوزستان اختصاص می یابد

سیروس خدادادی پیش از ظهر دیروز 8 اسفندماه 96 گفت: برای تکریم و حفظ جایگاه معلمان، آموزش و پرورش همانند سال های قبل ستادهای میهمانان نوروزی را دایر می کند و از هموطنان عزیز و فرهنگیان محترم در این ستادها میزبانی به عمل می آید.

وی افزود: حدود یک هزار و 120 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس به اسکان میهمانان نوروزی اختصاص داده شده و کلیه مقدمات لازم نیز فراهم شده است.

خدادادی خاطر نشان کرد: مدارسی که برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است شامل 750 کلاس ویژه، 4 هزار و 700 کلاس درجه یک و 5 هزار و 550 کلاس درجه دوم است.

وی با اشاره به اینکه 16 مرکز رفاهی و 8 مرکز درمانی نیز به میهمانان در ایام نوروز خدمات ارائه می دهند، گفت: کلیه عوامل اجرایی میزبانی از میهمانان نوروزی، حدود 3 هزار نفر هستند که در پایگاه های ستاد اسکان استان فعالیت می کنند.

خدادادی تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی متقاضیان اسکان برای فرهنگیان از 4 اسفندماه در خوزستان آغاز می شود و تا 23 اسفندماه ادامه دارد و پس از این تاریخ نیز میهمانان عزیز می توانند به صورت حضوری از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار