رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان خبر داد:

برپایی نماز جماعت در حدود یک‌هزار و 700 مدرسه استان سمنان

سمنان (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه در حدود یک‌هزار و 700 مدرسه این استان نماز جماعت برپا می‌شود، گفت: استان سمنان در عرصه توجه به نماز در کشور ممتاز است.

کد مطلب: ۸۰۲۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نماز جماعت در حدود یک‌هزار و 700 مدرسه استان سمنان

حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان نماز استان سمنان با اشاره به مقوله نماز در تأکیدات قرآنی گفت: تکلیف همه مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی در این بخش روشن شده است و همانند تمام برنامه‌های مدیریتی باید بر توجه به این مهم توجه جدی‌تر صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری در فعالیت ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: در استان 245 امام جماعت داریم و در 60 تا 70 درصد ادارات کل و شهرستان‌ها از نمازخانه خوب و استاندارد برخوردارند و از بین دو هزار مدرسه در حدود یک‌هزار و 700 مدرسه نماز جماعت برپا می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان بیان کرد: حوزه‌های خواهران و برادران در این مهم حمایت‌های خوبی از این ستاد داشته‌اند که جای قدردانی دارد.

شمس‌الدین به نقل از ستاد اقامه نماز کشور که دو استان در کشور پیشتاز در این مهم هستند، از استان سمنان در عرصه توجه به نماز در کشور به عنوان استانی ممتاز یاد کرد.

وی اضافه کرد: هر کاری که برای اشاعه و گسترش فرهنگ نماز صورت می‌گیرد، قاعدتاً دارای نفع عمومی خواهد داشت.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان به فعالیت و اقدامات انجام شده در این ستاد اشاره کرد و گفت: افتتاح خانه کودک و نوجوان، ایجاد تفاهم‌نامه با کانون‌های مساجد در جهت شکل‌گیری مهدهای کودک در مساجد، ورود به حوزه خانه و خانواده ازجمله این اقدامات است.

شمس‌الدین با بیان اینکه مؤسسه فضای مجازی در ستاد اقامه نماز تأسیس شده است، گفت در این حوزه هم ستاد اقامه نماز با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری در نظر دارد که مرحله اول را قبل از پایان سال در چرخه گردش دربیاورد که دارای ثمرات بسیاری خواهد بود و در این راستا استان سمنان بعد از چهارمحال بختیاری به‌عنوان دومین استان در کشور است که در فضای مجازی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: گروه سرود ستاد اقامه نماز استان سمنان در زمینه‌های نماز، انقلابی، مهدوی و اسلامی فعالیت خوبی داشت و قرار است امسال جشنواره سرود کشوری برگزار شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان از همه‌کسانی که سخت‌کوشانه با این ستاد همکاری شایان و قابل‌توجهی در زمینه رشد و شکوفایی فعالیت‌های مختلف دینی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار